Messenger spam/popup

Status
Niet open voor verdere reacties.

superpim

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2001
Ik krijg de laatste tijd een paar keer per dag dit (bijlage) afschuwelijke popupje voor mijn neus.
ik heb geen spyware, geen virus, en voor zover ik weet geen trojan. De firewall draait altijd(norton), virusscanner staat altijd aan, dus ik heb geen idee wat het is.
Ook denk ik dat het geen kwaad kan, omdat ik van die progs geen meldingen krijg.
Het is alleen irritant dat het verschijnt, omdat ik er geen controle over heb, en ik heb graag controle over mijn internetverbinding............
Wie weet wat het is, waar het vandaan komt en wat ik er aan kan doen????

Groeten, Pim

Bijlage poging twee....

Bijlagen

• irritant scherm.jpg
    irritant scherm.jpg
    32,9 KB · Weergaven: 33
Je weet echt zeker dat je geen spyware of een virus hebt. Check eens met spybot of adaware en scan eens bij housecall.

Hoi,

ik heb deze een keer gehad.
Dat was bij het aanvragen van ADSL bij hetnet (die zowaar goed werkt) Daarna heb ik deze nooit meer gehad. Ik heb verder ook geen problemen met de PC door deze popup, maar hoe deze te voorkomen????? Ik heb geen idee.

Maar volgens mij kan deze geen kwaad.

Trouwens die metallica ICON is GEWELDIG!!!!

zie hier vertaling

e-mail uitgeroepen uit duizenden,gemoet konfirmeren in 48 uur konfirmeernummer dd03*** aub bellen van maandag tot zondag van 9 tot 21 uur uit miami de andere kant van de wereld

zou toch eens scannen

Gewoon doen wat via de link van Caspar is te vinden en het probleem is over.

Kun je die poort dan niet binnen norton blokeren ?
ik neem aan dat er dan toch ook een poort openstaat ?
of zie ik dit verkeerd ?

Groeten Oossie

mensen, bedankt allemaal! Ik heb em uitgezet, en ik hoop dat het nu stopt!
Trouwens die metallica ICON is GEWELDIG!!!!
Bedankt, er zijn meer mensen die hem hebben hier.

Groeten, Pim

Op mijn computer heb ik ook al eens gehad dat er gewoon allerlei programma's geopend werden terwijl ik gewoon op MSN zat of wat anders aan't werken.
De muis deed het niet meer.
Het leek alsof alles gewoon doldraaide.
Ik dacht echt dat er een virus op zat maar ik kon niets vinden (of misschien wel).
Maar uiteindelijk bleek de muis gewoon kapot te zijn... en ook de ctrl-knop. Die bleek gewoon de hele tijd ingedrukt te zijn omdat dat veertje eruit was en iets dat knopje naar beneden hield.

Toen mijn oom een veertje van een pen eronder had gestopt en de knop wat vaster gezet konden we weer gewoon werken. Dat is nu toch al een half jaar - misschien wel langer geleden - en de knop werkt nog altijd goed.
Altijd handig om eens na te kijken als er zoiets gebeurd. Maar aangezien het een popupje is zal het toetsenbord controleren niet nodig zijn dunkt me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan