Messenger valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdg078

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Ik heb al een tijd problemen met mijn messenger. Steeds als ik inlog, dan valt ie na een aantal minuten uit. Niet altijd, maar dan ontvang ik vaak geen berichten van contactpersonen. Mijn internet werkt via een Sweex 250 mb/s homeplug. Ook als ik op mijn laptop werk (draadloos internet) heb ik dit probleem. Wie kan mij helpen?

Grtz,
Michael

hallo,

geeft je messenger een error voordat hij afsluit? zo ja welke?

Groetjes Roald

Het enigste waar ik een probleem mee heb ik de homeplug, deze geeft eerst gewoon internet waarna ik daarna de Host er in er uit doe deze gewoon weer werkt. Je blijft wel gewoon continu internet houden?

Als je inlogt op een ander adres heb je dan wel dit probleem?

Dan weten we tenminste of het aan de messenger ligt, of aan je adres.

Daar dacht ik gisteren ook aan, maar helaas toen ik een nieuw account had aangemaakt, bleek het niet aan mijn account te liggen.

Geen foutcode, en je hebt het bij allebei de adressen :confused:

Om eerlijk te zijn zou ik dan niet weten waar het dan wel aan zou moeten liggen. Je hebt ook al een herinstalatie gedaan van Messenger? Heb je Wave3 toevallig geïnstaleerd? Wanneer is dit probleem begonnen? Had je dit al of kwam het op eens?

Die vragen graag beantwoorden :p

Ik heb er al zelfs een hele nieuwe windows opgezet, Wave3 zegt me niks, zie ik ook niet op mijn Configuratiescherm. Het probleem begon rond Maart, maar het gebeurde met de tijd vaker.

grtz

Microsofts Wave 3 is de nieuwe 'Wave' van Live producten voor Windows. Daar zitten onder andere de nieuwe Messenger Béta en andere nieuwe programma's in. En helaas gaat mijn kennis niet verder dan dit. Ik hoop voor je dat er nog andere mensen op reageren. Ik vind het een moeilijk probleem :p

Succes. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan