Messenger Voor Vista deinstaleren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno890

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
337
Hee
Ik heb nu al een tijdje windows live messenger '10 of '11 ofzo die nieuwe waar alle namen helemaal rechts staan en heel vervelend geordend zijn.
Nu wou ik hem deinstaleren en een oude versie instaleren, ik heb dat gedaan.
Ik ging naar windows esentials en ik druk op deinstaleren. Dan vragen ze alles of 1 programma verwijderen. ik doe 1 en daarna msn hij verwijderd hem en zegt dat hij klaar is. Afijn ik zoek op google msn 8.5 (die zoek ik dus). ik vind ik instaleer en tijdens het instaleren krijg ik deze error; Your computer has a newer version of the windows live products than the one you are trying to install. To install an older version first remove the cuncurrent version.
Maar dat heb ik toch gedaan of moet ik dan heel essensials weghalen?
Alvast bedankt!
Menno
 
Hoi,
ja ik denk dat je alles moet weghalen maar bedenk dat als je 8.5 weer installeert je constant meldingen krijgt dat je moet updaten naar een nieuwere versie. Microsoft dwingt je tegenwoordig a.h.w. om de laatste versie te installeren.
Succes.
 
Hoi,
ja ik denk dat je alles moet weghalen maar bedenk dat als je 8.5 weer installeert je constant meldingen krijgt dat je moet updaten naar een nieuwere versie. Microsoft dwingt je tegenwoordig a.h.w. om de laatste versie te installeren.
Succes.

Ja het faalt idd dus ben ik noodgedwongen om weer terug te gaan naar de nieuwste :( Is trouwens msngr 9 nog wel mogelijk?
Thx
 
Ik heb precies hetzelfde probleem (en ook dezelfde reden) maar ik heb al wat meer geprobeerd. Ik heb:

- Mijn programma's en onderdelen de messenger verwijderd
- Op dezelfde manier heel windows live essentials verwijderd
- WLMUninstaller geprobeerd
- WLM Remover geprobeerd
- Alle mappen van Windows live en MSN messenger verwijderd in program files, local en appdata

Ik ben radeloos, ik ga zo proberen om op een andere computer de oude WLM te installeren en dan alle bestanden te kopiëren, maar ik ben bang dat dat ook niet gaat werken...

Oja en dit wil ik nog even kwijt: ***microsoft, ben al 2 uur bezig met een simpel programmaatje installeren!!! :evil::evil::evil:
 
Gaat er een mooi slotje op.Het is niet nodig om na ruim een jaar er nog in te reageren;)
(ookal is het je eigen topic)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan