Messenger zet me 'online'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen Kampioen

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Beste computerliefhebbers,

ik gebruik frequent MSN Messenger 6.1. Daarbij komt het regelmatig voor dat ik 's ochtends de computer opstart, een tijdje weg ga, en dan 's avonds weer thuis kom. Geen probleem, dan zet je jezelf op 'Afwezig', en er is niemand die tegen je praat! De laatste tijd haalt MSN zichzelf echter constant uit deze Afwezig-modus, zodat ik dus gewoon weer 'online' ben en iedereen met me gaat zitten praten.

Heeft er iemand enig idee hoe het kan dat MSN Messenger zichzelf van 'Afwezig' naar 'Online' zet?

Jeroen

Hmm internet verbinding die effe weg valt? dan meld MSN zich opnieuw aan en dan sta je meteen online, als je MSN plus gebruikt kun je dit in event log zien.

Hoi,

Van dat probleem heb ik ook al zo'n TIJD last van(gehad), en daar hulp voor gevraagd.

Oorzaak bij mij is o.a. de 4.7 die ik gebruik voor hulp op afstand,als ik die weghaal, dan blijft alleen de 6.1 over.

uitvoeren>typ:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

> OK

Maar dat is geen oplossing als je hem steeds moet gebruiken, andere hebben tenslotte dat probleem niet .

Sinds een paar dagen is het weg, waarom ??????

Ik heb geen idee , wat ik veranderd heb is ipv NSW nu NSW pro geinstalleerd , zal wel niet de oorzaak zijn.

Wat ik wel heb gedaan is in de NPF beide messengers op automatisch gezet inplaats van alles toestaan.

Zou dat de reden zijn?????

Ik ben benieuwd.......

Sterkte Hans

Hier nog één met hetzelfde probleem. Ook mij zet hij vaak gewoon online terwijl ik afwezig ben????
Ik heb nog niks kunnen vinden wat het verhelpt met 6.1
Ik heb nu weer 6.0 erop en dat werkt prima zonder dat probleem.

Ps....

Zat nog ff de "oude berichten" te lezen en daar schrijft

MASTERPRUT , Het volgende :

Bij instellingen van de messenger die je niet wilt gebruiken 'Automatisch Messenger opstarten met Windows' uitzetten

Gr. T

Had deze oplossing echter niet goed gelezen...:-(

Maar zoals ik het eerder schreef werkt mijn idee tot heden ook.... :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan