messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cevrix

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2002
Hallo!

Ik heb een week geleden chello starter geinstalleerd. Prompt de volgende paar uur kreeg ik foutmeldingen op mijn beeldscherm. De meldingen hebben als titel messenger; vertellen me iedere keer dat er een systeemfout in het register van windows zit en dat mijn persoonlijke gegevens openbaar zijn; vervolgens of ik sites wil bezoeken voor het gratis laten scannen van mijn systeem.

Elke melding begint met: "van SYSTEM aan ALERT" Ik heb iedere keer de meldingen gesloten, maar ze blijven komen. Ik krijg ze niet weg wat ik ook doe met systeemherstel.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!!

Dit moet je doen:
Ga naar Start -> Uitvoeren.
Type in de balk: services.msc
Klik OK.
Na een paar tellen verschijnt een nieuw venster met een lijst van services.
Zoek in die lijst naar Messenger.
Dubbelklik daarop.
Klik op "Stoppen" en kies bij Opstarttype voor "Uitgeschakeld".
Klik Toepassen en OK.

mvg

Jean

Geplaatst door jean42
Dit moet je doen:
Ga naar Start -> Uitvoeren.
Type in de balk: services.msc
Klik OK.
Na een paar tellen verschijnt een nieuw venster met een lijst van services.
Zoek in die lijst naar Messenger.
Dubbelklik daarop.
Klik op "Stoppen" en kies bij Opstarttype voor "Uitgeschakeld".
Klik Toepassen en OK.

mvg

Jean

Zou je niet even de bron vermelden, als je een antwoord letterlijk van een ander kopieert? :(

Sorry Buffy

Dit antwoord heb ik over enkele maanden ontvangen maar ik weet niet van wie.
Maakt het iets uit van wie het is? Ik denk als de mensen geholpen zijn dat dat het vernaamste is?

mvg

Jean

Ach, als je de tekst van een ander letterlijk kopieert, is het wel netjes de bron eventjes te vermelden, vind ik.
Mar ik zal er geen groot probleem van maken hoor. ;)

Haihai!

Bedankt voor de snelle reactie Jean en natuurlijk Buffy!! Ik heb je raad opgevolgd en heb nu gelukkig geen reacties meer gehad van 'de Messenger'!

Bedankt hoor!

Groetjes

Geplaatst door Cevrix
Haihai!

Bedankt voor de snelle reactie Jean en natuurlijk Buffy!! Ik heb je raad opgevolgd en heb nu gelukkig geen reacties meer gehad van 'de Messenger'!

Bedankt hoor!

Groetjes

Heb je mn bestandje nog geprobeerd of niet?

Re: Re: Messenger

Geplaatst door XP_PC
Heb je mn bestandje nog geprobeerd of niet?
Waarom een tooltje downloaden, unzippen en draaien als het ook simpelweg met een paar muisklikjes kan? ;)

Re: Re: Re: Messenger

Geplaatst door buffy

Waarom een tooltje downloaden, unzippen en draaien als het ook simpelweg met een paar muisklikjes kan? ;)

Omdat zoiets voor sommige mensen een stuk makelijker is ;)?

Re: Re: Re: Re: Messenger

Geplaatst door XP_PC

Omdat zoiets voor sommige mensen een stuk makelijker is ;)?
Ik zie geen heil in het gebruiken van aparte tooltjes voor zaken die je feitelijk gewoon in/met Windows kunt doen. En trouwens, dagelijks blijkt dat veel mensen het vaak nog best moeilijk vinden om 'even' een tooltje te unzippen en draaien (hoe vaak moeten we niet uitleggen hoe je iets unzipt, als we met HijackThis-logs bezig zijn?).

Mja.. Als exe aanbieden is ook geen oplossing meer tegenwoordig.

Het is in ieder geval gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan