Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Berichten
452
Goedemorgen allemaal, even een vraagje. Ik krijg maar steeds het bericht dat ik mijn msn messenger moet updaten. Als ik dat wil doen, dan krijg ik het bericht dat ik eerst naar Windows 7 moet upgraden. Ik werkt tot volle tevredenheid al jaren met Vista. Houd dit nou in dat, als ik niet upgrade en de messenger update, ik te maken krijg met security problemen? Alvast mijn dank voor de hulp. Groetjes Ed.
 
Laatst bewerkt:
Wow, dat is een razendsnel antwoord zeg. Hartstikke goed. Ik ga hem via de link proberen te installeren. Heel erg bedankt...:thumb:

Oja, en Servicepack 2 heb ik natuurlijk..:)
 
UUUmmm, hoe doe ik dat? Moet ik dan de gehele Microsoft essentials verwijderen? Want ik zie hem nergens staan. En als ik die hele boel moet verwijderen, heeft dat gevolgen voor mijn Hotmail (inmiddels outlook) adressen?
 
Wanneer je hem probeert te verwijderen vraagt hij wat je wilt verwijderen. Welke programma's, kies hier voor messenger. Als dit niet zo is, hoor ik het graag van je.
 
Okidokie, ik ga ermee aan het werk, thanks..:thumb:
 
Nou het is gelukt hoor. Nogmaals bedankt voor de hulp, en een prettige dag toegewenst.:thumb:
 
Goed te horen! Markeer je dit topic even als Opgelost? Jij ook een fijne dag en geniet van het lekkere weer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan