messengerscherm niet op de voorgrond laten komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Ik heb de nieuwste msn-versie gedownload en geinstalleerd. In het installeerproces heb ik alles (zoals toolbar) weggevinkt.
Er is echter een ding dat ik vervelend vind. Wanneer ik de pc opstart komt het msnscherm en het nieuwsscherm automatisch op de voorgrond.
Hoewel het waarschijnlijk heel eenvoudig zal zijn, ik kan de instellingen die ervoor zorgen dat deze schermen na de start niet automatisch tevoorschijn komen, niet vinden.
Kan iemand mij helpen?
Met dank

Typ bij uitvoeren: msconfig, tablad opstarten en daarin staat ergens msnmessenger, vinkt dat uit en pc opnieuw opstarten.

En als je in MSN bent kan je het volgende doen om dat welkomscherm met dat nieuws niet meer te krijgen.

Extra> Opties> Tabblad 'Algemeen'> Even het vinkje wehalen bij 'MSN Vandaag laten zien na aanmelden bij Messenger'.

suc6:thumb:

opgelost

Dank je, Winnie de pooh. Het was inderdaad dus heel eenvoudig.

Geen dank :)

Is altijd het eerste wat ik doe als ik MSN heb geinstaleerd. Wordt er echt gek van :p

jean 42 gaat in op iets anders, maar iets waar ik wel even op door wil gaan.
MSNmessenger is nu geinstalleerd, waardoor windows messenger overbodig is.
Er is een weg om deze windows messenger uit te schakelen via "uitvoeren"
Kan iemand mij daarover iets precieser de weg wijzen.
Het gaat over windows 2000 pro.

Hoi,

Volgens mij werken win2000 en Xp een beetje hetzelfde. Vergeef me als het fout is:o

Ga naar het Configruatiescherm> Software> Links op 'Windows onderdelen toevoegen of verwijderen' klikken. Dan zoek je naar 'Windows Messenger'> Zet het vinkje daarvoor uit> Klik op 'volgende'> Volg de verdere stappen en je bent er van af.

Daarna nog even, Start> Uitvoeren. Kopieer de volgende regel en plak deze in de balk:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%/INF/msmsgs.inf,BLC.Remove
En geef een enter. ;):)

Laatst bewerkt:
Ik ken wel de oplossing voor winxp maar als deze hetzelfde is voor win2000 weet ik niet.
Ik zou zeggen probeer het eens uit.
Ga naar START en kies dan uitvoeren en kopieer de onderstaande tekst in het witte vlak bij Uitvoeren:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Druk vervolgens op ENTER en MSN 4.7 wordt verwijdert uit XP...
De volgende keer dat je de computer opstart komt er een venster met een vraag zoals:
Windows messenger 4.7 is verwijdert van de computer wil je alles verwijderen?
Klik dan op JA!!!
Zo ... nu is MSN 4.7 echt helemaal verwijdert uit je XP !!!
Laat iets weten of het gelukt is.

Heb je die regel wel goed ingetypt want bij een vriend van mij werkt het wel!!
Kopieer en plak anders de regel zo dat ge geen fouten intypt.
Nu hangt misschien wel af van welke versie win2000 je hebt?

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan