• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Met 1 computer 2 printers aansturen met VBA code.

• Onderwerp starter Onderwerp starter HMDH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HMDH

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2010
Beste forum,

ik heb een probleem met het gebruik van 2 verschillende printers op één PC.
Er zijn op de gebruikte PC 2 actieve printers nodig.
De keuze van de printer via de normale printerkeuze werkt op een of andere manier niet altijd goed.
De 1e printer is een Bonnen printer van Epson en de andere printer is een Brother A4 laser.
Het moet tijdens normaal gebruik mogelijk worden zonder problemen het juiste document uit de juiste printer te krijgen.
Nu komt het met regelmaat voor dat er uit de bonnenprinter meters lange sliert met onleesbare tekst komt, terwijl er wel in het menu (printer keuze) de juiste printer is geselecteerd.
Is het mogelijk dat de juiste printer d.m.v. een VBA code wordt gekozen?
Stel dat het antwoord "Ja" is, hoe ziet die code er dan uit?
Als het antwoord "Nee" is, is er dan een andere oplossing voor dit probleem?

Groet, HarryM.

Waarom ben je in je vorige topic niet verdergegaan met dezelfde probleem?

Jackall;
omdat ik daar geadviseerd werd om een ander forum te gebruiken.

bedankt,
hier kom ik niet echt verder.
Graag een Nederlandstalige link.

Dan kan je gewoon een verzoek in dienen tot verplaatsen. Bovendien werd in je andere vraag geadviseerd om het in VBA te plaatsen. Het staat nu in Excel. De vraag lezend lijkt het mij eerder dat je eerste vraag in de juiste sectie is geplaatst. Deze gaat dicht en je mag in je eerste vraag verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan