Goedemiddag allemaal,
Ik ben een planning aan het maken in Excel. In de bijlage zien jullie 2 tabbladen. 1 geeft de vaste gegevens per medewerker weer. Het andere in de planning waar ik de gegevens van de medewerkers ingevuld wil zien.
Mijn idee is om in op het tabblad planning in kolom A met medewerkersnr in te vullen en dan met de functie Vertikaal zoeken de naam van de medewerker in kolom B te zetten. Dat lukt allemaal prima.
Wat niet lukt is de rest van de gegevens van de medewerker in de planning te krijgen.
In het voorbeeld heb ik dit handmatig gedaan.
Wat ik graag zou willen is dat wanneer ik het medewerkersnr in tabblad planning invul gelijk alle andere gegevens van deze medewerker als waarde in het tabblad planning terecht komen.
Dat zal dan in mijn beleving met VBA moeten en dat ben ik niet machtig.
Misschien kan iemand mij ermee helpen.
Bij voorbaat dank.
Groet Ronsom
Ik ben een planning aan het maken in Excel. In de bijlage zien jullie 2 tabbladen. 1 geeft de vaste gegevens per medewerker weer. Het andere in de planning waar ik de gegevens van de medewerkers ingevuld wil zien.
Mijn idee is om in op het tabblad planning in kolom A met medewerkersnr in te vullen en dan met de functie Vertikaal zoeken de naam van de medewerker in kolom B te zetten. Dat lukt allemaal prima.
Wat niet lukt is de rest van de gegevens van de medewerker in de planning te krijgen.
In het voorbeeld heb ik dit handmatig gedaan.
Wat ik graag zou willen is dat wanneer ik het medewerkersnr in tabblad planning invul gelijk alle andere gegevens van deze medewerker als waarde in het tabblad planning terecht komen.
Dat zal dan in mijn beleving met VBA moeten en dat ben ik niet machtig.
Misschien kan iemand mij ermee helpen.
Bij voorbaat dank.
Groet Ronsom