met 2 beeldschermen tegelijk werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Hallo allemaal ik heb de volgende vraag :

ik ben weer begonnen met het mixen van muziek en heb een tft scherm aangesloten op mijn laptop zodat ik met 2 schermen tegelijk kan werken.
Heb het programma ultramon versie 3.0.3 beta gedownload en nu komt mijn vraag :

hoe krijg ik op mijn laptop scherm het beeld wat je normaal hebt als je alleen het laptop scherm zou gebruiken en op het andere scherm mijn dj programma zodat ik op scherm van mijn laptop de liedjes kan zoeken die ik wil mixen en op het andere scherm met het dj programma aan de slag kan.:

Alvast bedankt voor jullie hulp:thumb:

ps heb het zelf geprobeerd met de instellingen van ultramon maar kom er helaas er zelf niet uit:confused:

Wat lukt er niet dan? Je kunt je dj software (of elk willekeurig ander programma) gewoon verplaatsen naar de andere monitor.

Wat voor laptop heb je? De standaard software is meestal wel in staat om je laptop met 2 schermen te laten werken.

Ik heb dus alleen het cloon beeld dus daarom mijn vraag : hoe ik met ultramon (dus waar en wat moet ik instellen bij ultramon) de dj software op het ene scherm krijg en bureaublad met taakbalk etc op het andere scherm of hoe ik de smart taskbar kan installeren want zie die ook nergens staan bij mij alleen het icoontje van ultramon.

Alvast bedankt voor het meedenken.

update : heb nu aangevinkt enable secondary en heb nu beeld op het 2e scherm en kan nu bijv firefox met taskbar verschuiven naar de 2e monitor maar met het dj programma lukt het me nog steeds niet want als ik het dj programma verklein en klik er op dan kan ik kiezen om het naar de 2e monitor te verplaatsen maar als ik daar op klik dan opent het dj programma weer op mijn laptop scherm

Laatst bewerkt:
heb het probleem opgelost door een hotkey te gebruiken voor move to next monitor dus start het dj programma op in mijn primarie scherm en gebruik dan de hotkey om het te verplaatsen naar de secondary scherm.
Jullie allemaal bedankt voor het meedenken was weer toppie!!!

Met vriendelijke groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan