Met 2 XP-accounts switchen met Sygate

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hi helpers,

Ik gebruik twee XP-accounts (ik ben administrator, partner heeft beperkte rechten- alhans in XP :D ). Voordat ik XP opnieuw installeerde, kon ik, nadat ik mijn partner had afgemeld, zelf Sygate openen. Nu, echter, is het zo dat, zodra mijn partner als eerste heeft opgestart, ik sygate niet kan openen, ook niet nadat ik hem heb afgemeld. Ik krijg dan een melding van Sygate dat ik eerst de andere gebruiker moet afmelden, maar dat helpt dus niet! Dit is erg lastig, temeer daar ik dit probleem voorheen nooit heb gehad. Wie weet hoe ik dit weer voor elkaar kan krijgen?

Thanks en greetzzz,
Joep

Ik heb het vermoeden dat je sygate laat opstarten bij aanmelden en je moet hem laten starten bij boot.

Zoals je het nu doet zul je eerst volledig moeten afmelden (0pnieuw opstarten) voordat je weer toegang krijgt.

Eric.

Ja, dat is een zeer zinnig antwoord! Dank je! Maarre....hoe verander ik dit??
Greetz,
Joep

Kan vaak in het programma zelf, gebruikt het zelf niet meer, maar bij voorkeuren of instellingen moet dat wel te vinden zijn.

Handmatig kan natuurlijk ook, met MsConfig

Eric.

Nou...ik heb me rotgezocht, maarre: niets. Mijn vraag: hoe voeg ik sygate toe via msconfig. Voor de helderheid: kan het echt niet vinden, want heb natuurlijk wel gezocht....
Thx!
Joep

Helaas heeft mijn grijze massa geen entrypoints meer voor wat jij vraagt.

Ik denk dat het ook gaat lukken als je hem verwijderd opnieuw opstart en dan weer installeert, dan vraagt hij wat je wilt.

Wel eerst in administrator verwijderen en dan kijken of hij bij je partner ook weg is. Helaas hebben veel sofware makers een trucje om ook in niet administrator accounts zichzelf te installeren.

Eric.

P.S. om helemaal save te zijn regcleaner draaien en RootkitRevealer.

Laatst bewerkt:
Dank je! Heb hem om een andere reden al opnieuw geinstalleerd en het probleem is nu opgelost....
Thanks,
Joep

Mooi dat het is opgelost, maar een handig programmaatje voor dit soort probleempjes is <a href="http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml" target="_blank">Startup Control Panel</a>.

Je kunt de entrys heel makkelijk verwijderen, later weer aktiveren en ook verhuizen. In dit geval met Sygate was het niet nodig geweest te herinstalleren.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan