Met ADSL voetbal kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Er stond vandaag in de krant, dat clubs hun uitzendrechten gaan verkopen aan www.yeahronimo.com. Is het mogelijk om met ADSL deze wedstrijden te bekijken, en zo ja, lukt dat met een Lite pakket, of moet je dan een duurder pakket aanschaffen. Ik wil binnenkort ADSL aanschaffen, dus graag wat tips, voordat ik een jaar aan een pakket vastzit.

Dat is echt weggegooid geld, ik geloof voor geen meter dat dit gaat lopen. € 2,50 per wedstrijd betalen? Echt niet.

Als je het wilt gaan gebruiken is een stevige verbinding wel aan te raden, de meeste lite-pakketten hebben ook nog eens een beperking in de download per maand (1GB bijvoorbeeld)

Wat is 2,50 voor een wedstrijd. Ik betaal voor een seizoenskaart 170,00 euro. Dat is voor een niet voetbal liefhebber ook weggegooid geld denk ik.....
Mijn vraag was eigenlijk wat voor ADSL pakket ik moest nemen en of het mogelijk is daar zulke snelle beelden mee te bekijken....

En daar gaf ik gelukkig ook antwoord op. De snelheid zit wel goed, maar vooral de beperking in het dataverkeer is in zo'n geval lastig.

Je zou ook voor de middelste variant van @home kunnen gaan (€ 29.95)

Ik zou bij dit soort dingen de kat uit de boom kijken. Mijn provider XS4all heeft een tijdje terug bij wijze van proef TV aangeboden via internet. Destijds was mijn verbinding 512Kbps (nu 768Kbps). Ik vond het maar bagger - haperend beeld, etc. Goed, het was allemaal ook maar een proef. Maar of je er direct bovenop moet springen. Brrrrrrrrr....

Groetjes,
Bennie

Voor een goed beeld zonder haperingen e.d. raad ik je minimaal een downstream van 768 kb/s aan en liever 1024 kb/s. Met een lagere snelheid heb je er vaak last van dat de buffer leegloopt en je (of iemand anders die ook van dezelfde verbinding gebruikt maakt tegelijkertijd) kan dan ook niks anders doen behalve een kleine beetje surfen of msn.

succes;)

Weet jij wat dat kost, hier in het Noorden???
Dan ben ik zo'n €89,= kwijt. Dan kan ik net zo goed er even heen rijden, dat is goedkoper....
En ach, even MSN-en tijdens de wedstrijd is toch ook gezellig...... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan