Met andere Windowsmap opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Berichten
524
Beste lezers,

Zou het fijn vinden als er iemand op de volgende vraag een antwoord weet. Er ontbraken allerlei opstartbestanden of ze waren beschadigd, oa boot.ini. Heb opnieuw, maar dan in een andere map dan 'Windows', anders zou hij al mijn persoonlijke gegevens wissen Noemde hem: 'Windows1' aangemaakt. Nu start hij dus op in de laatstgenoemde map 'Windows1'. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens van de oude map 'Windows' naar 'Windows1' verplaatsen zodat ik er bij kan komen...Heb elders al deze vraag gesteld maar tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen.

Hartelijk dank voor een eventueel antwoord,

Marc
 
Laatst bewerkt:
dus je hebt 2 windows mappen ''windows1'' net geinstalleerd en ''windows'' die kapot was gegaan en je wilt vanaf je windows1 opstarten?
 
Laatst bewerkt:
Hoi, Nee ik wil met mijn oude map (Windows) opstarten. Mijn nieuwe (lege) map heet 'Windows1' met mijn nieuwe (correcte) bootinstellingen. Ik wil deze nieuwe instellingen gebruiken om mijn oude Windowsmap op te starten.
 
Laatst bewerkt:
als je bootinstellingen wilt veranderen.
>deze computer > rechermuisknop > eigenscahppen >tabblad geavenceerd >opstartinstellingen en daar moet je de bootinstellingen bewerken maar ik zeg maar niks want ik heb er geen ervaringn mee misschien weet iemand anders wat je daar moet veranderen
 
Ik ben bij het juiste venster beland, maar het is me nog onduidelijk wat ik verder moet doen. Tsja, kan iemand me verder helpen?
 
Als je 2 windows mappen heb waarvan er 1 werkt kan je je pc opstarten in dos en vanuit hier de bestanden die kapot zijn kopieren van de werkende map naar de beschadigde map. Heb hier niet veel ervaring mee, maar volgens mij moet het kunnen.
Wat je anders kan doen is je hardeschijf eruit halen en als slave bij een andere pc erin hangen, je bestanden veilig stellen, je schijf leeghalen en opniew installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan