met beamer tv kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zal sowieso een decoder moeten hebben. Je kan dan de beamer via een HMDI kabel aansluiten op de decoder (net zoals je een TV erop zou aansluiten). En dan denkt de decoder 'Ah, TV is aangesloten, ik ga het beeld-signaal doorgeven'. En tádaa, je hebt TV via je beamer.

Laatst bewerkt:
oke op een andere manier zal dat niet lukken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, want ik geloof niet dat beamers een ingebouwde decoder hebben.

Draadloos video... Zijn er wel, maar of je er een denderende kwaliteit door krijgt betwijfel ik zéér.

dan wordt het een nieuwe decoder he ;) maar nu nog een probleem ;s mijn beamer komt in een kot achter in de tuin te staan daar hebben we wel licht, stopcontacten, ... maar er ligt geen internetkabel ;s moeten we deze nog leggen of kunnen we dat met een "powerlan" doen? het kot is ongeveen 50 meter van de modem :s maar de lijnen van de stopcontacten komen wel van binnen zou dit lukken?

tv op 2de decoder in een kot dat 50 meter ver ligt van de modem

tv komt in een kot achter in de tuin te staan daar hebben we wel licht, stopcontacten, ... maar er ligt geen internetkabel ;s moeten we deze nog leggen of kunnen we dat met een "powerlan" doen? het kot is ongeveen 50 meter van de modem :s maar de lijnen van de stopcontacten komen wel van binnen zou dit lukken?

groeten Koen

en via de pc...tv kaart inbouwen of via uitzending gemist.
of youtube.

powerlan is een mogelijkheid ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan