Met chello orange email ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karlijn

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Berichten
157
Hoi:eek:

Ik heb 2 email-accounts aangemaakt. 1x chello (deze werkt gewoon) en 1x orange. Echter deze werkt niet, hij springt telkens op gebr.naam + wachtwoord (deze kloppen gewoon). Als inkomende email heb ik pop.orange.nl ingevuld.

Groet,

Karlijn
 
Hoi,

Ik denk dat dit niet klopt.
Je emailaccount loopt via je provider en het lijkt me sterk dat je er twee hebt ....

Je hebt je internetabonnement óf bij UPC (dus via een modem op je tvkabel), óf bij Orange, dus via de telefoonkabel.

Welke heb je?
 
Ik heb een abonnement via UPC lopen, maar ik had eerst nog een inbelverbinding. Deze emailadres heb ik ook nog. Dus ik wil via de UPC verbinding ook mijn emails ophalen van orange (nu doe ik dit nog via webmail). Maar ik dacht dat dit ook via mijn UPC verbinding kan, dus heb ik een nieuwe account aangemaakt voor orange, maar deze werkt niet.
 
Hoi,

Mogelijk werkt het wel, als je voor uitgaande email invult: mail.chello.nl
 
Hoi,

Ik heb ook (nog) een mailadres bij 12move lopen, en dat lukt ook niet.

Misschien is het mogelijk om je mail bij Orange te laten forwarden naar je chello mailadres ... ?
Denk dat je uiteindelijk toch alles wilt laten lopen via één en hetzelfde emailadres uiteindelijk ... of niet?
Omdat ik niet weet of ik bij UPC blijf, heb ik een gmail-account, dat ik wél via outlook kan laten lopen. Ben je van de connectie met je provider af, als het om mail gaat !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan