Met de laptop op internet via de mobiele telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Ik wil met mijn laptop op internet via mijn mobiele telefoon die dan in feite als modem fungeert, maar hoe gaat dat in zijn werk?

Mobiel instellen als mobiel toegangspunt.
En op je laptop via wifi verbinden met je nieuwe netwerk.

Let wel op dat via je laptop op internet zitten meer data verbruik kost dan als je alleen via je mobiel op internet gaat.
En het is een stuk langzamer.

Mobiel instellen als mobiel toegangspunt.
En op je laptop via wifi verbinden met je nieuwe netwerk.

Let wel op dat via je laptop op internet zitten meer data verbruik kost dan als je alleen via je mobiel op internet gaat.
En het is een stuk langzamer.

Weet ik, maar in Pakistan zal er wel niet veel anders mogelijk zijn voor een korte periode.

In Pakistan...

Heb je dan via je mobiel wel goed bereik qua internet?
En ik hoop dat je dan de jackpot hebt gewonnen, want internet in en buitenland kost al erg veel en zeker als je dan ook nog via de laptop gaat.

En inderdaad met die telefoon zal het niet lukken. Je zult op zijn minst een smartphone moeten hebben.
Data & Connectivity
In termen van connectiviteit Sony Ericsson J100i is niet compatibel met 3G. Dit model biedt geen ondersteuning voor bluetooth. Dit model biedt geen ondersteuning voor GPRS. Dit model biedt geen ondersteuning voor EDGE. Dit model biedt geen ondersteuning voor WiFi.

En hoe zit het dan met een belkaart? Daar heb je dan toch geen smartphone voor nodig? Ik weet van iemand die in Pakistan dat zo doet via de vaste telefoon, maar waar ik verblijf hebben ze alleen mobiel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan