• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

met draaitabel automatisch nieuw werkblad aanmaken

• Onderwerp starter Onderwerp starter coma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coma

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Kan het niet meer vinden........heb ergens gelezen dat je als resultaat van een draaitabel automatisch werkbladen kan laten aanmaken. Ik heb een tabel met werknemersgevens. Ik wil nu per werknemer een werkblad hebben met de betreffende gegevens van die werknemer. Kan dit of heb ik gedroomd? :o

Hoi coma,

Als je dubbelklikt op een item in de draaitabel, opent zich vanzelf een werkblad met alle gegevens aangaande die telling.

Groeten,

Richard

ik bedoel het anders

Ik heb het niet goed uitgelegd denk ik. Op het eerste werkblad staat een tabel met allerlei soort gegevens van werknemers. Als ik hiervan een draaitabel maak voor de gegevens van een werknemer komt dat op een apart werkblad waar ik dmv de keuzelijst voor een werknemer kan kiezen. Maar ik wil graag in 1 keer voor elke werknemer een apart werkblad.

Zet je "werknemer"-veld helemaal bovenaan in het "Pagina-veld".

Klik dan op je Draaitabel-werkbalk op de eerste knop: Draaitabel.

Kies vervolgens de allerlaatste optie (Toon Pagina's, als ik me niet vergis). Kies vervolgens het veld waarvoor je de pagina's wenst aan te maken (werknemer).

En klaar...

Tof!

:thumb: Echt helemaal geweldig, dat bedoelde ik precies. Heb me overal suf gezocht! Ontzettend bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan