Beste mensen,
Datumprikker.nl is een website waar het mogelijk is om met een groep mensen een afspraak te maken, maar wat ik wil schijnt niet te lukken.
Ik wil met een groep mensen in een periode van 2 weken een datum vinden waarin de meeste mensen aan een bijeenkomst kunnen deelnemen.
In Excel zou het er ongeveer zo uitzien:
Namen Data
1 okt. 2 okt 3 okt. 4 okt.
Persoon 1 J J
Persoon 2 J J
Persoon 3 J
Persoon 4 J J
Persoon 5 J J
Persoon 6 J J J
Persoon 7 J J
Met welk (online) programma kan ik dat bereiken? Ik werk met OS X El Capitan. Maar voor een online omgeving maakt dat niets uit.
Mensen moeten dus aangeven op welke data zij beschikbaar zijn. De datum met de meeste 'ja's' wordt dan gekozen.
Ik hoor graag.
Alvast bedankt!
Groeten, Peter
Sorry, het tabelletje wordt niet goed weergegeven.
Stel je 10 data voor, waar je per datum met een JA kunt aangeven dat je kunt.
Datumprikker.nl is een website waar het mogelijk is om met een groep mensen een afspraak te maken, maar wat ik wil schijnt niet te lukken.
Ik wil met een groep mensen in een periode van 2 weken een datum vinden waarin de meeste mensen aan een bijeenkomst kunnen deelnemen.
In Excel zou het er ongeveer zo uitzien:
Namen Data
1 okt. 2 okt 3 okt. 4 okt.
Persoon 1 J J
Persoon 2 J J
Persoon 3 J
Persoon 4 J J
Persoon 5 J J
Persoon 6 J J J
Persoon 7 J J
Met welk (online) programma kan ik dat bereiken? Ik werk met OS X El Capitan. Maar voor een online omgeving maakt dat niets uit.
Mensen moeten dus aangeven op welke data zij beschikbaar zijn. De datum met de meeste 'ja's' wordt dan gekozen.
Ik hoor graag.
Alvast bedankt!
Groeten, Peter
Sorry, het tabelletje wordt niet goed weergegeven.
Stel je 10 data voor, waar je per datum met een JA kunt aangeven dat je kunt.
Laatst bewerkt: