met een licht IP adres foutmelding...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gimli

Verenigingslid
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
1.192
Telkens als ik m'n computer aanzet, krijg ik een foutmelding van Explorer.
Als ik de computer afzet krijg ik er nog één! Al ben ik nog niet eens op Internet geweest.

In 't begin kon 't me niet zoveel schelen, maar nou ontstaan er allerlei rare malversatie's met Ebay omtrent handelingen die ik niet verricht heb. Vragen aldaar leidt alleen maar tot meer frustratie's.

Ik begon 't zo vreemd te vinden, dat bij een antwoord op helpmij.nl andere gebruikers plotseling allemaal popup venstertjes kregen. Na zo'n tien antwoorden gelezen te hebben, en ik blijkbaar allemaal opmerkingen gemaakt te hebben, waar ik me totaal niet van bewust ben, heb ik maar besloten de zaak te laten zoals 't was. Aan welles/nietus heeft niemand wat!

Nu begint 't gemelk met Explorer me echter zo te vervelen, omdat er via Ebay onnodig bod opschroevingen plaats vinden, die ik wel moet incasseren!

Ik heb dus Error Guard op m'n computer gezet, en deze laten registreren, maar de helft van de tijd blijkt deze de fouten niet te kunnen verhelpen.

Ik wou dus even aan helpmij vragen, of iemand een vermoeden heeft wat er aan de hand kan zijn.

Spyware en AdAware geïnstalleerd. Helpt allemaal niets.
Server is Ahome, maar na 30 foutrapporten verzonden te hebben, krijg ik nog geen bericht.


:confused:
 
Het laaste redmiddel is echt alles formateren heel de hd.
En dan maar hopen dat het spul niet zo goed gebouwt is dat hij zelf daardoor heen komt.
 
Bedankt voor je antwoord, lamp.

gelukkig kan ik m'n WillyWortel capiciteit weer aanwenden om de groente van Hak te waarderen.

(sorry voor 't licht gestoord antwoord)
:rolleyes:
 
Mischien is het dus gewoon beter om even wat zekerder te zijn zo een log vind je echt niet alles mee he.
 
@lamp,
Wat zou je dan niet kunnen vinden met een log.
 
Slim gebouwde spyware vind jij niet.
Maar ja bijna alles is lomp gebouwt he
 
@lamp:

Slim gebouwde spyware zit in het register zoals bijna alle spyware.Wat denk je dat er zichtbaar wordt als je een Hijack los laat op je systeem ?

Precies,je register !
 
Ik wil iedereen even vriendelijk bedanken, die de moeite heeft genomen om te antwoorden.

Een hijack log zou misschien wel geholpen hebben, maar dan zit ik om de haverklap met dat probleem, waar iemand anders weer naar moet kijken.

Ik had 't vermoeden, wanneer Errorguard er niet mee overweg kon, dit alleen maar erger zou worden.

Dus de C:\ opnieuw geformatteerd.
Windows met alles opnieuw geïnstalleerd.
Alle software erop gezet, BEHALVE internet.
Deze bestanden met een backup weggezet.
En nu Internet aangesloten.

Laat ze nu maar komen, met 't gehack!:evil:

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan