Met FTP Commander files overzetten!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb dus ook FTP Commander...als ik nu files van mij naar iemand anders wil geven wat heb ik dan van diegene nodig.....

Links staan mijn gegevens.....en in het midden 2 pijlen....zodat ik van links naar rechts kan naar die ander, maar die ander kan ook naar mij....toch?

Ik heb van diegene een IP nummer, kan ik in het rechter scherm een nieuwe server aanmaken met daarin dan de naam:
ftp://ipadresvandegene.nl

Kan iemand mij dat uitleggen.....heeft diegene aan de andere kant een zelfde programma nodig?? Het kwartje wil hier dus niet vallen voor me.

Effe wazig voor me nu?

:thumb:

Laatst bewerkt:
crazyheels zei:
Ik heb dus ook FTP Commander...als ik nu files van mij naar iemand anders wil geven wat heb ik dan van diegene nodig.....

Links staan mijn gegevens.....en in het midden 2 pijlen....zodat ik van links naar rechts kan naar die ander, maar die ander kan ook naar mij....toch?

Ik heb van diegene een IP nummer, kan ik in het rechter scherm een nieuwe server aanmaken met daarin dan de naam:
ftp://ipadresvandegene.nl

Kan iemand mij dat uitleggen.....heeft diegene aan de andere kant een zelfde programma nodig?? Het kwartje wil hier dus niet vallen voor me.

Effe wazig voor me nu?

kijk eens op de ftp site in mijn sig!

Thanks....dat is een mooie site en dan kom ik er wel uit.....dank je!

crazyheels zei:
Thanks....dat is een mooie site en dan kom ik er wel uit.....dank je!
Lol, bij jou moet een site mooi zijn om eruit te komen? ;)

En jij pseudoslim om een opmerking te plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan