• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Met HYPERLINK naar ander bestand. Dan terugkeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanKeuzenkamp

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Hallo.

Ik heb in een EXCEL-bestand een HYPERLINK gemaakt naar een ander bestand.
Als ik via deze HYPERLINK naar het tweede bestand ging werd in de balk boven de inhoud van dit bestand een blauw pijltje naar links getoond. Als ik op dit pijltje klikte keerde ik terug naar het eerste bestand. Ik heb wat zitten rommelen met de Opties en sindsdien is het pijltje bleek. In de plaats hiervan verschijnt er een soort POP-UP venstertje met de tekst WEB en ook met een pijltje naar links. Dit pijltje is blauw en als ik erop klik keer ik terug naar het vorige bestand. Terugkeren kan dus wel, maar op die manier is het niet mijn bedoeling. Wie weet hoe ik in de oorspronkelijke situatie terug kom? Alvast bedankt.

Je hebt vermoedelijk de werkbalk WEB uitgezet. Zodra je nu een hyperlink opent komt deze balk 'zwevend' tevoorschijn.
Klik met rechts ergens op een leeg deel in een werkbalk en klik dan Web aan. Als de balk zwevend tevoorschijn komt sleep deze dan naar de overige werkbalken toe. Daarna zal deze weer netjes bovenin blijven staan.

Bedankt Jan

Perfect. Ik had de optie WEB nog nooit gezien, maar ik heb hem waarschijnlijk wel per ongeluk aangeklikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan