Met internetten om de haverklap opnieuw wachtwoord invoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
438
Heb windows xp opnieuw geinstalleerd , en moet nu als ik het internet op ga om de haverklap mijn (administrators denk ik) wachtwoord invoeren. Heb bij "internet opties"
de instellingen al aangepast want ik dacht dat het daar misschien aan lag maar het blijft het zelfde.
 
Laatst bewerkt:
Vraag je het volgende af: Heb je cleaning programma's geïnstalleerd die (bijv.) bij elke aanmelding of aanzetten van de pc je cookies (en/of formulierwachtwoorden etc.) verwijderen?
Zie als voorbeeld in de bijlage dat je CCleaner zo kunt instellen dat die opschoonacties doet als je de pc aanzet.

Verder zijn er nog bepaalde 'paranoia' programma's die hetzelfde doen (bijv. bij afsluiten van je browser).

EDIT: En natuurlijk moet je in de opties van Internet Explorer aangeven dat cookies opgeslagen én bewaard moeten blijven en ook wachtwoorden.

Verder geen tips, hopelijk heb je hier wat aan.

Succes,

Tijs.
 

Bijlagen

  • ccleaner_instellingen.JPG
    ccleaner_instellingen.JPG
    54,7 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Vraag je het volgende af: Heb je cleaning programma's geïnstalleerd die (bijv.) bij elke aanmelding of aanzetten van de pc je cookies (en/of formulierwachtwoorden etc.) verwijderen?
Zie als voorbeeld in de bijlage dat je CCleaner zo kunt instellen dat die opschoonacties doet als je de pc aanzet.

Verder zijn er nog bepaalde 'paranoia' programma's die hetzelfde doen (bijv. bij afsluiten van je browser).

EDIT: En natuurlijk moet je in de opties van Internet Explorer aangeven dat cookies opgeslagen én bewaard moeten blijven en ook wachtwoorden.

Verder geen tips, hopelijk heb je hier wat aan.

Succes,

Tijs.
Heb niks geinstalleerd wat ik niet in mijn vorige "toestand" op mijn pc had staan. En hij vraagt om het beheerders wachtwoord de héle tijd, maar zal dat van die cookies eens proberen, bedankt voor je moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan