Met Ipod bellen ;d

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dezenaamdan

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2011
Haallllooo (a)
Kheb dus een geweldige ipod gekocht.
En hij heeft 8 GB
Mijn vraag; Kan ik op een of andere manier hier ook mee bellen of smsen?
Bv; Mijn ipod en gsm verbinden met bleutooth (samsung star wifi) en dan met het geld dat daar op staat smsen? En ik heb ook oortjes met een microfoon dus daar kan ik dan mee bellen n.n
Of gewoon via wifi, maar dat is nogal irritant om dat niet overal is. Tenzij ik een abbonement neem. Maar ik ben 12 dus dat mag ik nog niet denk ik xd
Nog andere mogelijkheden?

PS; Naar gsm's smsen ;)
(Logisch Yana xD)

Alvast bedankt (a)

Als je kon bellen met een iPod, had de iPod geen iPod geheten maar een iPhone.

Wat jij wil kan dus niet.

nee dit kan inderdaad niet

bellen zou kunnen misschien maar dan alleen over wifi met skype naar andere mensen met skype en oortelefoon met microfoon

met een jailbreak kan je whatsapp installeren soort van smsen maar ook alleen met mensen die whatsapp hebben en je hebt hierbij ook je wifi nodig

met die oordopjes kan je niet bellen het moeten wel weer die van apple zijn anders komt er een meldingje: steekje microfoon in.

Ja maar je hebt nog steeds geen mobiel internet
alleen wifi en je hebt geen nummer je kan als enigste
Via skype een account aanmaken en daar beltegoed opzetten
Of via facetime of fring

Fring werkt wel als het goed is naar gewone nummers
Weet niet of het onbeperkt is

Beste,

Omdat je iPod niet uitgerust is met 3G heb je altijd een WiFi nodig om te bellen. Een iPhone kan dat bijvoorbeeld wel via 3G omdat het een smartphone is rest van telefoons kunnen dat ook :thumb:

Kortom niet mogelijk om te bellen zonder WiFi met je iPod.

Nog even terug komend op WhatsApp. Hiervoor heb je een telefoonnummer nodig die gegevens opslaat in je telefoon. Niet in je iPod dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan