Kun je met je muis ook een deel van een grafiek selecteren?
Hallo Allemaal,
Ik ben op het moment bezig met een excel module.
Is onderstaaande uberhaupt mogelijk?
Doormiddel van Invoegtoepassing(en) of te programmeren in excel middels VBA?
Het volgende probleem houdt mij al een tijdje bezig:
1.Ik probeer een mogelijkheid te bedenken om in een exceldraaitabel met de muis
te kunnen dubbelklikken op bijvoorbeeld (afhankelijk van grafiektype) delen in de grafiek (staaf of punt etc), zodat de achterliggende gegevens zichtbaar worden van dat deel van de grafiek.
2.Daarnaast zoek ik nog een mogelijkheid om in de draaitabelgrafiek een deel van de informatie te kunnen selecteren, welke dan alleen wordt weergegeven (inzoom op de grafiek zeg maar (dus niet die optie met ctrl + scrollmousebutton). je Moet ook weer terug kunnen vb rechtermuisknop gebruiken en slepen ofzo of knop, iets dergelijks.
-Aangezien de draaitabel ook een MouseHover bevat (je krijgt gegevens als je op een staaf of punt in de grafiek gaat staan) denk ik namenlijk eigenlijk van wel, 't lukt mij in elk geval nog niet, heeft iemand ideeen suggesties, oplossingen?
Alvast heel erg bedankt!
Jarodxxx
Hallo Allemaal,
Ik ben op het moment bezig met een excel module.
Is onderstaaande uberhaupt mogelijk?
Doormiddel van Invoegtoepassing(en) of te programmeren in excel middels VBA?
Het volgende probleem houdt mij al een tijdje bezig:
1.Ik probeer een mogelijkheid te bedenken om in een exceldraaitabel met de muis
te kunnen dubbelklikken op bijvoorbeeld (afhankelijk van grafiektype) delen in de grafiek (staaf of punt etc), zodat de achterliggende gegevens zichtbaar worden van dat deel van de grafiek.
2.Daarnaast zoek ik nog een mogelijkheid om in de draaitabelgrafiek een deel van de informatie te kunnen selecteren, welke dan alleen wordt weergegeven (inzoom op de grafiek zeg maar (dus niet die optie met ctrl + scrollmousebutton). je Moet ook weer terug kunnen vb rechtermuisknop gebruiken en slepen ofzo of knop, iets dergelijks.
-Aangezien de draaitabel ook een MouseHover bevat (je krijgt gegevens als je op een staaf of punt in de grafiek gaat staan) denk ik namenlijk eigenlijk van wel, 't lukt mij in elk geval nog niet, heeft iemand ideeen suggesties, oplossingen?
Alvast heel erg bedankt!
Jarodxxx
Laatst bewerkt: