Met je TV bestanden afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Manuel8043

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Goedemiddag,

Ik heb een vraagje, ik ben in het bezit van een Sony Bravia welke ik bekabeld heb verbonden aan mijn Netgear WNR3500L modem. Aan deze modem hangt een externe harde schijf met daarop muziek en films. Kan ik ook via de TV deze bestanden afspelen?

Alvast bedankt voor de reacties!!

Hoi,

Denk dat een mediaspeler zoals deze bv dan de makkelijkste oplossing is.

Bedankt voor je reactie. Ik ben wel in het bezit van een AC Ryan Playon HD Mini 2 maar als ik daar de harde schijf op aansluit, kan ik niet via het netwerk bestanden op die schijf zetten. Ik zou graag willen dat ik gewoon kan downloaden op die harde schijf en niet elke keer de harde schijf van de pc/router naar de mediaspeler hoeven te verwisselen...

Deze AC Ryan heeft ook een netwerkaansluiting, maar afspelen via het netwerk geeft vooral bij films groter dan 7 GB problemen, haperen e.d.

Die AC Ryan is een prima apparaat, speelt alles af en zelfs met HD bestanden van 26 GB heb ik geen enkel probleem.
Ook 3D films en 3D ondertiteling werken perfect.
Gewoon die AC Ryan gebruiken dus.

Dat slepen met die harde schijf is dan een nadeel, daarom heb ik er 1 met een 2TB disk erin en werkt deze ook als NAS.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Vreemd zou toch moet lukken heb je al gekeken voor een eventuele software update

Die AC Ryan is een prima apparaat, speelt alles af en zelfs met HD bestanden van 26 GB heb ik geen enkel probleem.
Ook 3D films en 3D ondertiteling werken perfect.
Gewoon die AC Ryan gebruiken dus.

Dat slepen met die harde schijf is dan een nadeel, daarom heb ik er 1 met een 2TB disk erin en werkt deze ook als NAS.

Als ik de harde schijf aan de Ryan koppel, geeft het afspelen idd geen problemen. Dat is alleen bij het streamen...
Ik zal dus moeten slepen met de harde schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan