met keyfinder andere produkt nr.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gokhan1991

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
337
hallo

heb mijn pc gekocht waar al windows xp al op is geinstalleerd op de pc kast is er een sticker de product code maar als ik met keyfinder naar die serial nummer kijk dan is die anders dan die op de sticker staat
 
En wat is je vraag daarover?

Ik weet niet wat voor pc je hebt gekocht (eentje samen laten stellen of zo een via Dell) maar als je hem hebt samen laten stellen en in elkaar hebt laten zetten heb je best kans dat de "bouwers" te lui waren om het schijfje te gebruiken...

Kun je wel een Windows Update uitvoeren dan? Als dat niet het geval is zou ik in ieder geval contact opnemen met de leverancier.
 
nee heb gewoon een klaargemaakte pc gekocht :D van HP ik kan wel update's downloaden van microsoft
 
windows key

Hallo,aan deze kant hetzelfde,inderdaad zoals eerder geschreven,men is te lui geweest om de key te veranderen/weg tehalen
want men gaat ervan uit, dat je ooit een keer formateert,dus dan de key van de sticker gebruikt
maar als je niet formateert ......;)
 
ik heb geen cd bijgekregen bij me pc al er is op een harde schijf gedeeld 6 gb en daar staat de herstel programma heb ik eens hersteld maar dan vraag die niet om de produkt nr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan