Schipperjte
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2006
Geplaatst: Gisteren, om 21:53 Onderwerp: van uit excel een word bestand openen
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Kom er niet echt uit
Heb in excel een voor blad waar ik bepaalde gegevens invul en via kopieeren en plakken speciaal een aantal andere bladen in excel uitprint.
Heb een word document dat ik met een aantal gegevens moet invullen van dit voor blad
Via koppelingen lukt dit aardig
als ik het word document open word er gevraagd of ik deze koppelingen wil bijwerken , klik ik op ja word alles veranderd en kan ik printen
heb het via een macro geprobeerd , word bestand openen kies ja
einde macro
maar dit werkt dus niet
hoe kan ik een macro maken zodat ik in excel of in vba dat als ik op een knopje druk
de macro word gestart
1 word document word geopend
2 koppelingen worden bijgewerkt in word document
alvast bedankt
Bas
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Kom er niet echt uit
Heb in excel een voor blad waar ik bepaalde gegevens invul en via kopieeren en plakken speciaal een aantal andere bladen in excel uitprint.
Heb een word document dat ik met een aantal gegevens moet invullen van dit voor blad
Via koppelingen lukt dit aardig
als ik het word document open word er gevraagd of ik deze koppelingen wil bijwerken , klik ik op ja word alles veranderd en kan ik printen
heb het via een macro geprobeerd , word bestand openen kies ja
einde macro
maar dit werkt dus niet
hoe kan ik een macro maken zodat ik in excel of in vba dat als ik op een knopje druk
de macro word gestart
1 word document word geopend
2 koppelingen worden bijgewerkt in word document
alvast bedankt
Bas