jolly01
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 apr 2009
Er is bij de klant op opeenvolgende datums (kolom A) een aantal vragen gesteld. Deze lijst bevat in kolom E de gestelde vragen 1 tot en met 6 en in kolom G de uitkomst met mogelijke antwoorden. Het antwoord op vraag 1 kan de waarden 1 t/m 10 hebben. (10 puntsschaal) Het antwoord op vraag 6 kan de waarden 1 of 2 hebben. (ja of nee)
Nou wil ik bij dezelfde klantnummers en op een bepaalde dag, excel laten zoeken naar deze 2 vragen:
vraag 1 (waarde 1 in kolom E) met antwoorden (in kolom G) waarvan de waarden groter zijn dan 6 én
vraag 6 (waarde 6 in kolom E) met alleen antwoord 1 (waarde 1 kolom G)
Met andere woorden: ik wil een lijst met klantnummers (kolom I) en de bijbehorende telefoonnummers (kolom H) waarvan de klant op een bepaalde dag bij vraag 1 een antwoord groter dan 6 heeft gegeven én op diezelfde dag bij vraag 6 het antwoord 1 heeft gegeven. De vragen met klantnummers staan niet altijd bij elkaar maar zijn wel op dezelfde dag (kolom A) aan de klant gesteld.
Iemand een idee?
Nou wil ik bij dezelfde klantnummers en op een bepaalde dag, excel laten zoeken naar deze 2 vragen:
vraag 1 (waarde 1 in kolom E) met antwoorden (in kolom G) waarvan de waarden groter zijn dan 6 én
vraag 6 (waarde 6 in kolom E) met alleen antwoord 1 (waarde 1 kolom G)
Met andere woorden: ik wil een lijst met klantnummers (kolom I) en de bijbehorende telefoonnummers (kolom H) waarvan de klant op een bepaalde dag bij vraag 1 een antwoord groter dan 6 heeft gegeven én op diezelfde dag bij vraag 6 het antwoord 1 heeft gegeven. De vragen met klantnummers staan niet altijd bij elkaar maar zijn wel op dezelfde dag (kolom A) aan de klant gesteld.
Iemand een idee?
Bijlagen
Laatst bewerkt: