met nav op je site komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi ik heb een vraagje ik weet niet of jullie er wel last van hebbenen of ik het hier mag neer zetten/vragen?
maar als ik naar mijn site toe wil deze krijg ik alleen een wit scherm.
als ik dan mijn nav internetsecurety 2005 uitschakelt kom ik er wel weer op.
dit is de laatste tijd zo heeft er meerdere mensen last van?, omdat de bezoekers ook niet zo hoog meer zijn van de site.komt dat banners of?

wie weet raad alvast bedankt gr mike:thumb:

Laatst bewerkt:
ik zie ook alleen een wit scherm. Heb je denk ik ergens een foutje in je javascript

hoi nee niet echt volgens mij .

de meeste die ik daar over hoor en ik zelf hebben NAV internet securety 2005.
heeft misschien .tk een andere sponsor ofzoiets waardoor dat kan komen?
vind het zelf ook vreemd en jammer
bedankt voor kijken dan ligt het niet alleen bij me zelf

bedankt alvast
gr mike:thumb:

wat is je 'officiele adres' dan? Dus niet je .tk adres maar de totale link. Want ik denk namelijk niet dat het aan dot.tk ligt. Maar dat is ook maar een gok

hoi dat is deze

dan kan ik er wel zo heen zonder alles uit hoeven te zetten

gr mike:thumb:

maar hoe kan het dan want het heeft eerder wel zo gewerkt heeft .tk dan een popup erbij gekregen?

alvast bedankt gr mike:thumb:

.tk heeft inderdaad een popup erbij gekregen. Heel irri :(

Gebruik zelf ook .tk maar helaas is het nu ook een betaal dienst, dus geen popup is betalen. Kijk anders maar eens op hun homepage, misschien staat daar meer uitleg. Al is het al wel een hele tijd hoor :)

hoi ja van die site kom ik nooit helemaal uit maar zoals ik het begrijp en je neemt een betaalde versie dan heb je er geen last van?

Geplaatst door mike16
hoi ja van die site kom ik nooit helemaal uit maar zoals ik het begrijp en je neemt een betaalde versie dan heb je er geen last van?

neem geen betaalde versie als je dat wil doen, voor dat geld kan je ook wel een .nl adres nemen ;) wat veel mooier is. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan