met spel zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Ik kan een spel cradle of rome (reflexive) niet spelen. Alle andere spellen kan ik wel spelen. Krijg zwart beeld.
Ik heb de videokaart S3 graphic pro savage DDR geupdate. (nieuwste was van febr 2006). Ook heb ik via apparaatbeheer proberen de drivers te vernieuwen, niets gevonden.
Ik heb met helpmij van windows dxdiag getest, en ook de versnelling verandert, maar niets helpt. Ik heb dus alles geprobeerd wat er met de hulp van windows is aangegeven had ook een toolkit van windows geinstalleerd. Framenetwork enz...

Wat kan ik nu nog doen om het spel te laten spelen, heb het al diverse keren opnieuw geinstalleerd. Het spel werkt wel op ander pc's, is dus niets mis mee.

Laatst bewerkt:
Misschien dat toch de onboard videokaart niet wordt ondersteund door dat spel, hebben die andere computers ook een onboard kaart?

cradle of rome doet het bij mij op de ene pc wel goed en op een andere pc niet te installeren,dus ligt aan het programma

Ik weet eigenlijk niet of de andere een onboard videokaart hebben, op mijn laptop doet ie het ook goed.
Maar het rare is dat alle andere spellen van hun refleive het wel doen.

Kreeg een melding van helpmij of ik deze op opgelost wil zetten, maar het is dus steeds niet opgelost. Dus misschien kan iemand mij toch misschien nog helpen

Kijk eens met Everest welk type en merk moederbord erin zit, of als het een merk PC is, het merk en type daarvan hier even neerzetten.

Sorry hoor, maar wat is het merk? dit is veel te summiere informatie.
Zet dan alle info hier neer.

En als het een merk PC is, daar die info van.

Is het een Gigabyte GA-7VKML?

Als dat zo is, zit er geen grafische kaart onboard.

nee het is geen merk van de pc, maar dit staat in het boekje van de moederbord.
En ja ik zie ook staan GA-7VKmp staan.
in de omschrijving staat bij onboard:
IDE en realtek etc, maar zie geen videokaart staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan