Met VBA agenda punt in gedeelde agenda outlook (exchange) zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MEradus

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2012
Berichten
287
Hallo!

Ik ben bezit met een programmaatje voor wagenparkbeheer en nu wil ik graag een functie inbouwen dat er rechtstreeks in een zelf aangemaakte (2e) agenda in outlook de afspraken te staan komen. Nu heb ik al een aantal dingen geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Ik kan die 2e agenda niet vinden....
Met onderstaande code lukt het wel, maar dan komt de afspraak in mijn eigen 'standaard' agenda te staan. En dat wil ik nou juist niet.

Is er iemand die mij kan / wil helpen?
Ik hoop het!

Code:
Private Sub CommandButton1_Click()

Dim lb1 As String
Dim lb8 As String
Dim cm1 As String

lb1 = Label1.Caption
lb8 = Label8.Caption
cm1 = ComboBox1.Value

With CreateObject("Outlook.Application").CreateItem(1)
 .Subject = cm1 & ":" & Chr(10) & "Wagen:" & Chr(10) & lb1 & Chr(10) & Chr(10) & lb8
 .Start = DateValue(DTPicker1.Value) + TimeValue(DTPicker2.Value)
 .Duration = 60
 .Location = "Werkplaats"
 .Body = TextBox1.Text
 .Save
 End With
 Me.Hide
 MsgBox "Uw afspraak is opgeslagen!", vbInformation, "Opgeslagen"
 End Sub
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan