Met Vista geen printers meer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eflux
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
L.S.,

Sinds ik een laptop met Vista heb doen de printers en de scanner hjet niet meer. Opnieuw installeren met de installatieschijven lost niets op.De printers zijn een HP Laserjet 1020 en een HP deskjet 845c, de scanner is een CanonscanLide 50.Op welke wijze kan ik het probleem oplossen.
Alvast bedankt.
Eflux

Staan de 2 computers in de zelfde wergroep, want XP heeft standaard werkgroep, en vista workgroup, bij mij werkte dit, maar kan je de computer openen? En dan op je printer of scanner dubbelkliken vanaf de Vista PC? Anders kunnen ze elkaar niet vinden, en dan zit er ergens een instellingen bij XP fout.

Staan de 2 computers in de zelfde wergroep, want XP heeft standaard werkgroep, en vista workgroup, bij mij werkte dit, maar kan je de computer openen? En dan op je printer of scanner dubbelkliken vanaf de Vista PC? Anders kunnen ze elkaar niet vinden, en dan zit er ergens een instellingen bij XP fout.

Bedankt voor je reactie.
Eerlijk gezegd snap ik je antwoord niet en dit ligt absoluut niet aan jou:o
Inmiddels heb ik een nieuwe "hoofd"computer. Gelukkig werkt die op xp. Dus ik kan weer alles printen en scannen. De laptop ga ik gebruiken voor meer leukere dingen.
In ieder geval nogmaals dank voor je reactie,
Eflux

Kijk eens op de site van HP of er voor jou printers Vista-drivers beschikbaar zijn. Mogelijk vindt je daar anders tips hoe je probleem op te lossen is.

Voor alles zijn er Vista Drivers, maar wat ik bedoelde is: Kan je op je gedeelde printer dubbelklikken om hem te instaleeren? En geeft hij dan niet een foutmelding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan