Met welke moederbord zal ik kunnen upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klotje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2014
Hallo,

Zoals de titel misschien al zegt zou ik graag willen weten of mogelijk is om mij moederbord te vervangen.

Ik heb deze PC

http://nl.hardware.info/productinfo/209370/hp-envy-phoenix-810-102ed-f9p36ea#tab:specificaties

en ik zou graag een MSI moederbord erin willen plaatsen zoals MSI Z97 Gaming 5

Maar is dat ook mogelijk want ik heb gelezen dat niet alle moederborden in elke behuizing past en passen alle hardware die ik heb ook in die MSI moederbord?

Ik weet zelf niet hoe ik dit kan uitzoeken.

Wat denk je daar mee te winnen dan? Er zijn nauwelijks voorbeelden te bedenken waar dat zin zou hebben.

Het is meer een vraag of het mogelijk is en als het mogelijk is waar zal ik dan op moeten letten?

In principe is het meestal mogelijk, maar om 150 euro uit te geven voor nog geen 2% performance extra?

Maar goed de phoenix zelf is 150% duurder dan ik zelf voor dezelfde componenten betaal, maar ik zou 150 euro in een videokaart stoppen geen moederbord wat bijna allemaal eenheidsworst is tegenwoordig.

Het is wel mogelijk, hier een aantal die zouden kunnen.
Je moet letten op dat het voldoet aan: 1150, u/micro ATX, DDR3 en eventuele insteekkaarten.

Of het beter gaat werken betwijfel ik.

mvg, Casper

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het reageren.

Als het idd maar 2% beter is dan snap ik wel waarom het zonde is om het te doen.

Ik kan idd beter kijken misschien naar andere videokaart over een jaartje misschien.

Bedankt voor de reacties allemaal :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan