met welke programma moet je samsung omnia filmpjes op je pc afspelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sparood

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
hallo

ik had een vraagje. ik heb een samsung omnia en de filmpjes die ik daarmee opneem wil ik graag op mijn laptop af kunnen spelen. maar dit lukt niet met windows media player en ik heb ook real player gedownload maar daarmee lukt het ook al niet:s weten jullie met welke programma ik dit kan doen?

alvast bedankt.

Mocht dat er niet staan (vista laat dit niet zien automatisch) dan moet je met je rechtermuisknop erop klikken en "eigenschappen" kiezen. Daar moet je zoeken naar het volgende vakje (rood omcirkelt):
igzpc1.jpg

Wat daar staat is de (bestands)extensie ;)

Probeer eens vlc media player, dit moet normaal de meeste bestanden kunnen afspelen

nou er staat ergens bestandtype : windows media player
en als ik op details klik bij eigenschappen. dat staat er originele bestandsnaam mp4
dus ik weet nou niet welke het is.. (dit krijg ik dan te zien btw )

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    30,6 KB · Weergaven: 30
  • Knipsel1.JPG
    Knipsel1.JPG
    37 KB · Weergaven: 39
Klinkt als een mp4 bestand. Maar ik gok dat windows media player niet weet wat er mee te doen, omdat dit er niet in staat. Probeer eens achter de titel .mp4 te zetten. Kan je hem dan met WMP openen?

Edit: ik zie net dat WMP schijnbaar niet "out of the box" mp4 kan afspelen. Download eens VLC mediaplayer, grote kans dat deze dat wel kan. Je kan zelfs nog proberen het zonder .mp4 erachter te zetten het met VLC te openen, al acht ik de kans klein dat het dan werkt. Dan kan je nog mp4 erachter zetten, met een beetje mazzel werkt het dan :)

Laatst bewerkt:
Je kunt ook Quicktime gebruiken om deze MP4 bestand af te spelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan