Met welke videokaart ben ik aan het gamen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankie1002

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
hoi, ik ben nieuw en weet niet zoveel van computers. Ik heb cod4 en ik heb daar een probleem mee. Ik heb namelijk 2 videokaarten: AMD 760G en een ATI RADEON HD4350. Met welke videokaart ben ik aan het gamen?

Download en installeer pc wizard eens en plaats hier een hardware overzicht. Heb namelijk het idee dat die amd gewoon je chipset is en geen videokaart.

met de ati radeon,omdat de amd ontoereikend is om te gamen.

Moederbord : Acer FRS780M
Chipset : AMD 780
Processor : AMD Phenom II X4 820 @ 2800 MHz
Fysiek Geheugen : 4096 MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM )
Videokaart : AMD 760G
Harde Schijf : WDC (500 GB)
DVD-Rom Station : ATAPI DVD A DH16AASH ATA Device
Monitor Type : Acer P235H - 23 inches
Netwerkkaart : MV88SE614x PCIe to SATA2 controller Yukon 88E8071 PCIe Gigabit Ethernet Controller
Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Home Editie 6.01.7600 (x64)
DirectX : Versie 11.00

is dit voldoende?

Goedemiddag,

Je geeft alleen je moederbord gegeven denk gezien je beginpost dat er ook een 4350 in moet zitten bij beeldscherm volgens mij.

dat klopt maar die staat er dus niet bij; hij geeft wel aan dat er 2 videokaarten in zitten. maar de 4350 geeft hij niet aan:(

Huidige Weergave : 1920x1080 pixels op 60 Hz in True Kleuren (32-bit)
Touch Support : Nee
Aantal monitoren : 1
Monitor Type : Acer P235H
Aantal Videokaarten : 2
Videokaart : AMD 760G
OpenCL : Nee
OpenGL : Ja
GDI Plus : Ja
Direct2D : Ja

dit staat er onder het kopje: video

Hoi,

Kijk dan eens achter op de pc hoeveel aansluitingen voor je monitor heb je die van je moederbord zal verticaal zijn en eventueel die 4350 horizontaal.

er zijn 4 aansluitingen 2 verticaal en 2 horizontaal. Het beeldscherm zit in de verticale dvi-aansluiting

moet ik hem verwisselen???

Hoi,

Ja dat lijkt me wel alleen vreemd dat pc wizard hem niet ziet maar probeer dat maar eens

Hoi,

Ik begrijp dus dat je beeld hebt,en ja kijk eens in pc wizard je zal nu ongetwijfeld zeker op de 4350 zitten.

Hoi,

Zal allicht beter gaan en anders misschien de laatste driver nog even installeren wie weet succes:thumb::thumb:

Hoi,

Graag gedaan dan kan je hem rechts onder als opgelost zetten de vraag .:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan