KnightViper
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 feb 2005
Hoy ik zit met een vraagje.Als je Muziek wilt rippen op de Windows Media Player 11 naar harde schijf geen probleem je kan dat naderhand terug branden op een lege CD-rom voor in de auto of thuisgebruik.Dus laten we zeggen gemiddeld 20 tracks op 1 CD-Rom bvb files. Nou rippen we MP3 met de bedoeling dat je veel meer platen op 1 lege CD-Rom krijgt , want daar dient o.a. MP3 Toch?
Nou heb ik dat zelf dan ook gedaan met WMP11 naar MP3 geen probleem doet die allemaal.
Dan wil ik die terug branden op een lege CD-Rom , je legt een nieuwe (lege) CD-Rom in je CD-Writer , WMP zegt hoeveel plaats je hebt dus je kan de MP3's slepen van uit de map in het vakje van te branden MP3's van WMP 11 maar dan zegt nadat ik ongeveer 20 tracks heb gesleept dat er niet meer opgaat en dat hij vol is net als je bvb files hebt genomen.
Ik moet toch bvb 10 CD's met MP3's op die lege CD-Rom krijgen niet?
Wat doe ik hier fout jongens , alvast bedankt voor de informatie.
Nou heb ik dat zelf dan ook gedaan met WMP11 naar MP3 geen probleem doet die allemaal.
Dan wil ik die terug branden op een lege CD-Rom , je legt een nieuwe (lege) CD-Rom in je CD-Writer , WMP zegt hoeveel plaats je hebt dus je kan de MP3's slepen van uit de map in het vakje van te branden MP3's van WMP 11 maar dan zegt nadat ik ongeveer 20 tracks heb gesleept dat er niet meer opgaat en dat hij vol is net als je bvb files hebt genomen.
Ik moet toch bvb 10 CD's met MP3's op die lege CD-Rom krijgen niet?
Wat doe ik hier fout jongens , alvast bedankt voor de informatie.
Laatst bewerkt: