Meta Tags - vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

motower

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2004
Hallo, ik heb een website www.beautycentra.nl en als je bij Google kijkt dan zie je een rare omschrijving staan die ik niet terug kan vinden in mijn metatags. Het wordt nu heel raar weergegeven in de zoekresultaten. :(

Wat is dan die vreemd omschrijving precies?
mt7ZjKm.png

Groeten Marcel

Er staat alleen maar "beauty :: sauna" dat wil ik graag veranderen, maar weet niet waar, want mijn metatags staan anders

ik heb ook in de broncode gezocht met "zoeken en vervangen" van Dreamweaver, maar dat kan ook niets vinden

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is volgens mij je page title.

Misschien een heel raar idee maar probeer die dubbele punten eens bij wijze van test te vervangen door streepjes ofzo.
Misschien hikt Google daarop.

Groeten Marcel

dat heb ik nu gedaan, kijken of dat werkt.

ik weet dat het de titel is, maar officieel is die "<title>BEAUTY :: SAUNA :: THERMEN :: WELLNESS :: SPA :: HEALTH :: ARRANGEMENTEN</title>
dat staat al heel lang zo, vandaar dat ik het niet begrijp dat het nu ineens anders is, maar zoals jij zegt heeft Google daar nu ineens iets tegen ...

ik zie net dat ilse.nl ook maar "beauty :: sauna" aangeeft, maar
yahoo BEAUTY :: SAUNA :: THERMEN :: WELLNESS :: SPA :: HEALTH ...
www.beautycentra.nl Cached
BEAUTYCENTRA.NL. Wij selecteerden voor u exclusieve Beautycentra, Beautyfarms, Beautyresorts, Saunacentra, Healthfarms, Thermen, Wellness, Spa en Beautyhotels met ...

ik heb het nu veranderd, even afwachten maar ....

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan