Metalen plaatje Moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert-Jan

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2006
Ik heb net een nieuw moederbord aangeschaft.

Maar in de door zit geen metalen plaatje die je op de achterkant van je computer moet bevestigen, zodat de kast mooi sluit.

Kan iemand mij vertellen of dit er eigenlijk wel bij hoort te zitten?

Bvd

Welk metalen plaatje bedoel je?
Is het zo'n plaatje dat dient om de gaten te vullen waar hardware kaarten hebben gezeten?
Die kan je zo krijgen in een pc winkel.
Plak het anders voorlopig dicht.

Heb je het moederbord gewoon in de winkel gekocht of besteld als oem versie?

Als het een oem versie is zitten er namelijk geen kabels cd en i/o plaatje bij dus dan heb je alleen het moederbord.
Is het een compleet gekocht geheel dan moet het I/O plaatje en alles wat er bij hoort bij zitten.

Het gaat om het plaatje dat om je com-, printer-, en USB-, en PS/2 poorten komt te zitten.

Ik heb het moederbord op alternate.nl gekocht. En hij zat gewoon in de doos met kabels erbij om floppy en cd/dvd drive aan te sluiten.

Alleen mis ik dus dat plaatje.

Het gaat dus om het I/O Plaatje als dit niet vermeld staat als oem bord op de site van Alternate zou ik maar gaan bellen want dan heb je vermoedelijk een bord gekregen wat retour is gekomen.

Is het missen van het I/O plaatje een big issue voor een computer. Of maakt het eigenlijk niet zo gek veel uit.

Trouwens nog een snel vraagje. Is het schadelijk voor het moederbord of andere hardware wanneer je er voeding aan koppeld dat eigenlijk teveel watt doorgeeft?

Maakt niets uit het vermogen wil alleen maar zeggen dat je er meer hardware achter kunt knopen.

En het missen van het plaatje zal je pc wel om draaien, maar je hebt hem er wel bij betaald als het geen oem bord is.

Maakt niets uit het vermogen wil alleen maar zeggen dat je er meer hardware achter kunt knopen.

En het missen van het plaatje zal je pc wel om draaien, maar je hebt hem er wel bij betaald als het geen oem bord is.

Sorry........... maar met de bovenstaande zin bedoel je eigenlijk dat het niet veel uitmaakt voor de pc dat het plaatje er niet voor zit?

Laatst bewerkt:
Ja plaatje niet monteren maakt niet uit maar als je geen oem moederbord hebt gekocht hoort die er gewoon bij, je betaald er wel voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan