meten 4 mb

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky99

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2001
Berichten
301
Goedendag,
Recentelijk overgestapt op een 4 mb adsl verbinding. Lijkt allemaal goed te werken. Voordat ik echter heel enthousiast de rekeningen ga betalen wilde ik de snelheid eens even controleren.

Nou is me bekend dat er genoeg sites zijn waar dit kan (www.speedtest.nl enzo) echter ik wordt nog niet veel wijzer van de uitkomsten. Deze zijn namelijk in Kb/s… Hoeveel staat nu gelijk aan die 4 Mb ?

Zie namelijk ook in diverse forums staan dat je t dan hebt over ongeveer 500 Kb/s???

Gaat om de downstream uiteraard.

Alvast bedankt voor de reacties
 
4 MB is zo'n 400 KB/sec..

Speedtest komt trouwens ook met een MB indicatie hoor.

Momenteel bij mij:
614.1 KByte/sec
(=4913 kbps)

Is dus tegen de 5 MB aan (want 4913 kbps = ± 5 MBIT)
 
Laatst bewerkt:
AHA!

damn weer te snel gekeken dus... ga t vanavond meteen testen!

Thanks
 
Een megaBYTE is immers 8 megaBIT. Deel of vermenigvuldig met 8 en je komt op de gewenste waardes uit.
 
Één magabyte is 8 megabit zeg je.

Mijn internetverbinding is 8 MBIT maar ik kom niet ver boven de 800 kb/sec. uit.
Heeft te maken met de max die niet gegarandeerd kan worden zeker?
 
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 401.6 KByte/sec
(=3213 kbps)

tja... is bij lange na geen 4 maar goed is nog altijd t dubbele van wat ik had... voor de zekerheid ook nog maar n keer Hitmanpro dr overheen jagen om te kijken of dr nog wat rommel ligt
 
kom ik iets hoger uit... scheelt niet veel... maar toch lijkt inderdaad een iets betere test... vooralsnog kan ik er mee leven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan