• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Metrieke stelsel

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Is het mogelijk in excel dit te berekenen ?

cm,dm,dam,mm,m,km,mg,kg,hg,g?

Graag advies

Hoi,

Is dit een schoolopdracht .... ???
Daar lijkt het namelijk errug op ;-))

Als Excel rekent, dan ziet excel alleen maar getallen en geeft ook alleen maar getallen als resultaat. Jij ziet de getallen en geeft er een interpretatie aan. Als die interpretatie de door jou aangegeven eenheden zijn kan er dus in gerekend worden. Jij bepaalt echter de wijze waarop gereknd wordt. Excel doet en kan niets uit zichzelf doen (gelukkig maar, hoewel een enkeling daar wellicht anders over denkt).

Laatst bewerkt:
dit is absoluut geen school opdracht

Ik zoek wel verder bedankt

Ik zoek wel verder bedankt

Als jij je vraag een beetje duidelijker omschrijft kunnen wij je misschien wel helpen zoeken.
Een vraag als 'Kan Excel dit berekenen' zegt helemaal niets over datgene wat jij wil bereiken.
Helderzienheid heb ik nog bij geen enkele helper hier ervaren, dus een duidelijk omschreven vraag eventueel met een voorbeeldbestandje erbij zou wel eens wonderen kunnen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan