Mic kapot?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinokken

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2005
Hej allemaal,

Ik heb een Sennheiser PC140 die het prima doet, behalve dat 'opeens' mijn microfoon het nie t meer deed. Als ik erin blaas of iets hij doet helemaal niets, maar als ik muziek ga afspelen dan hoor ik dat wel, (als ik met windows record).. maar dan niet zoals normaal niet zo goed kwaliteit.. Ik heb een screenshot van een audio-programma:

http://img185.imageshack.us/img185/1884/asdfasdfpf1.jpg

Ik denk dat je windows instelling fout staat op op afspelen ipv op opnemen.

Ga naar: start/programma's/bureau accesoires/ entertaiment/ volume regeling

Kijk of je Microfoon ziet zo niet is dat goed.
Zo ja onthoud dit ff.

Druk op opties/eigenschappen

Als je de MIcrofoon net zag scroll je todat je Microfoon ziet en haal je het vinkje erbij weg.

Ok druk nu op opnemen
Kijk of er een vinkje staat bij microfoon zo ja vink microfoon aan.

Druk dan op ok,

Je ziet nu de opname faders. Selecteer de Microfoon en schuif de fader omhoog.

De microfoon hoort nu te werken.

Ik ben wat aan het stoeien geweest, dat had ik allemaal al geprobeerd.. maar iets daarna schakelde ik mijn mic externe knopje op ON in en toen deediej opeens.. ik denk iets met de bekabeling maar toch bedankt!!!

Microfoon opnieuw kapot..

Hej allemaal,

De vorige keer dat ik mijn mic kapot had deed hij gewoon weer bij wat prutsen, wat (geweld) en wat knopjes.. maar nu ben ik echt ten einde raad..

http://img510.imageshack.us/img510/9331/naamloosuj1.jpg

Op deze foto zie je dus dat er NIET microfoon staat maar stereo lijnuitgang.. Ik kan ook manueel microfoon kiezen maar dat heeft geen nut..

AUB!

Trouwens:

Alle windows-settings staan wel goed, want mijn andere microfoon doet het wel gewoon.. maarja die mic is nu geen optie.

O ja en wat misschien ook wel belangrijk is.. vanmiddag deed hij niet, toen later wel weer na wat klooien en nu dus weer niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan