mic staat stil

• Onderwerp starter Onderwerp starter stoes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stoes

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
alsik iet zeg door mn mic zeg iedereen datze mij niet horen . ik heb overal gekeken en niets staat op dempen ik snap er niets van alles ging eerst weet iemand raar ? het zit in het juiste gaatje :D vanachter.. in de pc

Controleer eerst eens even of de Mic het wel doet via de geluidsrecorder in windows!

Heb je er ook een Webcam aanhangen met een mic?

deed ik ook en deed nx hoorde nx ik d8 zelfs geen ruis

Dan zou ik even met de Mic naar een ander Pc gaan,en kijken of hij daar wel leven geeft,want kan natuurlijk ook gewoon stuk zijn!:confused:

hij is nog maar nieuw het is een creative

mic van dempen afhalen en speakers aandoen ( niet te hard natuurlijk ) en blaas of zeg wat door de mic.. als je je eigen hoort issie niet kapot ( duh :p ).

Als je gebruik maakt van msn, kan je je mic instellen bij " extra " en dan " audio en video instellen "

als je skype, of zo'n ander soort programma gebruikt, zal het ook vast onder " extra "of " opties " staan.

Bedoel je hiermee...ja, wat bedoel je hier eigenlijk mee?

alles ging eerst : dat als ik hem kocht en ik probeerde hem uit werkte alles - ik dacht dat ik dan eens vista had geprobeerd en dan alles er terug van gesmeten en dan werkte hij neit meeer.

het zou ook door iets anders kunnen zijn. ik heb ook al op een andre poort geprobeerd . ik heb vooraan een poort en achteraan

ik denk nog altijd dat het aan een instellinge ligt ik kan mss al mn instellingen uploaden :confused: :confused: veel werk

Hoe staat het er voor in Geluiden en audioapparaten, Spraak?
Staat het juiste apparaat bij Spraak opnemen?

Klik eens op Hardware testen.

audiospraakmq1.jpg

en NOG

dat is zowatalles realtech dat mn audio driver maar bij die erste foto zie ik gwn niet mn creative staan vroeger ook niet als hij wel ging

Daar is niets mis mee.
Blijft over of de mic dan toch defect is, of, ik durf het haast niet te vragen: heb je hem wel in een rose jack gestoken, hetzij voor, hetzij achter?

(Klikbaar)

Edit: heb je nog op "Hardware testen" gedrukt?

Laatst bewerkt:
heheik weet het de eerste keer had ik dat ook ik slingerde zo over mn pc en mn mic ging niet en ik stak hem in de oragne gat maar als k em in de rose stak ging het wel
_______________________________ vroeger

vooraan kan je niet missen er is dati s speciaal gmaakt voor headset rose en groene.

het zou kunnen dat hij defect is maar ik zou dat Zeer Zeer raar vinden ik heb hem 2 maanden en het is geen brol. Het is creative dus ja hs 600 .

Daar is niets mis mee.
Blijft over of de mic dan toch defect is, of, ik durf het haast niet te vragen: heb je hem wel in een rose jack gestoken, hetzij voor, hetzij achter?

(Klikbaar)

Edit: heb je nog op "Hardware testen" gedrukt?

ja mand zoveel opties heb ik niet man

volgens mij moet die orange bol zoals bij jou ok bij mij staan :o

ik denk gwn dat mn mic verkeerd staat ingesteld kijk ik ehb dit als ik mn mic aansluit interessant

aja eerst stond hij op lijnuitgang

Ik zou maar eens heel goed kijken op de site van de fabrikant van je moederbord voor drivers voor je chipset, daar zit dan ook een Audio-controller bij. En daarnaast de nieuwste drivers voor je onboard audiosystem dan ook ophalen. Of heb je een CD-Rom met drivers voor je moederbord?
Ik denk dat je chipset niet goed met je sound-card kan praten, jij moet al die opties ook in de Realtek-interface hebben staan.

Laatst bewerkt:
Ik zou maar eens heel goed kijken op de site van de fabrikant van je moederbord voor drivers voor je chipset, daar zit dan ook een Audio-controller bij. En daarnaast de nieuwste drivers voor je onboard audiosystem dan ook ophalen. Of heb je een CD-Rom met drivers voor je moederbord?
Ik denk dat je chipset niet goed met je sound-card kan praten, jij moet al die opties ook in de Realtek-interface hebben staan.

ja maar ik hoor me zelf al als ik mezelf oppak maar niet zo luid het staat gwn stil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan