Mic werkt niet tijdens broadcasten

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaY.NL

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
Helpers,

Mijn microfoon werkt niet als ik met Sam Party DJ muziek broadcast. Mijn gehele output wordt dan gebroadcast. Als ik dan mijn microfoon wil gebruiken dan hoor ik de output van mijn computer. Meestal het liedjes dus wat ik op dat moment draai.

Weet iemand hoe ik mijn microfoon weer werkend kan krijgen?

Groeten Kay

Ga naar Configuratiescherm, Geluid en audioapparaten, tabblad Spraak. Is voor Opnemen het juiste apparaat geselecteerd? HADAudio rear input, of Logitech Mic 5000 bijvoorbeeld? Er is een knop Hardware testen. Doe dat eens.

Ga naar Configuratiescherm, Geluid en audioapparaten, tabblad Spraak. Is voor Opnemen het juiste apparaat geselecteerd? HADAudio rear input, of Logitech Mic 5000 bijvoorbeeld? Er is een knop Hardware testen. Doe dat eens.
Allebei gedaan. Ik gebruik wel voor opnemen en afspelen dezelfde geluidskaart misschien is dat het probleem?

Elke geluidskaart heeft minimaal één ingang voor opname en één uitgang voor afspelen en die kun je tegelijkertijd gebruiken.
Kun/moet je misschien in Sam Party DJ beter instellen hoe de microfoon ingeschakeld moet worden?

Ik kwam er niet uit. Ik heb nu een extra geluidskaart gekocht voor het opnemen. Nu werkt alles perfect.

Dat is prettig voor jou. :thumb:
Wil je van die twee geluidskaarten het merk en type vertellen? Dan kan ik daar voortaan rekening mee houden en heb ik ook wat gelerd. :)

Ik gebruik voor het afspelen van geluid mijn on-board spdif uitgang op mijn Asus A8N-E. En ik heb er een oud geluidskaartje dat ik onder mijn bed nog vond bij in gedrukt. Dat is een SiS CT4810.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan