Ik heb via iemand een Creative Audigy 2 ZS Pro kunnen krijgen, maar helaas zat er geen originele kaart meer bij (ik ben er naar aan het zoeken, maar nog niet gevonden) en heb ik nu alleen dat kastje, ik heb nu wel een andere geluidskaart van Creative erin zitten. Maar dat is dus niet de originele kaart die erbij hoort. Mijn pc ziet ze allebei, ze werken correct zegt apparaatbeheer, maar in mijn geluidsinstellingen staat dat die momenteel niet beschikbaar is (de mic dus)
Nu wilde het dus dat ik gisteren wel geluid via mijn mic kreeg als ik hem op dat kastje aansloot, alleen was het toen niet mogelijk om het geluid van mijn mic via mijn cam op te nemen (die gebruikt zijn eigen mic en als ik die instelling verander naar mijn Line1 mic dan neemt hij geen geluid op), maar als ik hem nu aansluit op dat creative kastje krijg ik geen geluid meer uit mijn mic.
Als ik er nu een stekker tussen zet, creative-line out en realtec (mijn onboard kaart) - line in, zou het dan mogelijk zijn wel geluid via die creativekast te krijgen en op te nemen?
Of zal dat niet werken? Iemand een idee?
Nu wilde het dus dat ik gisteren wel geluid via mijn mic kreeg als ik hem op dat kastje aansloot, alleen was het toen niet mogelijk om het geluid van mijn mic via mijn cam op te nemen (die gebruikt zijn eigen mic en als ik die instelling verander naar mijn Line1 mic dan neemt hij geen geluid op), maar als ik hem nu aansluit op dat creative kastje krijg ik geen geluid meer uit mijn mic.
Als ik er nu een stekker tussen zet, creative-line out en realtec (mijn onboard kaart) - line in, zou het dan mogelijk zijn wel geluid via die creativekast te krijgen en op te nemen?
Of zal dat niet werken? Iemand een idee?
Laatst bewerkt: