Micorosoft Virtual Pc Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo Allemaal!

Ik heb gister en gedeeltelijk vandaag Micorsoft Virtual PC 2007 gedownload en geinstalleerd. Nu heb ik hier 3 vragen over:

1: Sommige pictogrammen op mijn bureaublad zijn niet echt bepaald scherp, het lekt net alsof ze slordig geknipt en geplakt zijn. Is er een manier om dit op te lossen? Picture:
[smallIMG]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=114199&d=1291399953[/smallIMG]
Het is een beetje een slechte printscreen, maar het gaat vooral om het logo "Internet Explorer" zowel om het bureaublad zelf (Recht boven) als ik de taakbalk (Recht Onderin)

2: Zoals ik het al gezegt had is het een Virtual Machine, maar heeft het aantal "RAM" hier ook iets mee te maken. Hier zo ik wel wat meer over willen weten.

3: Vista (Op Virtual PC) geeft aan dat ik geen geluidsysteem geinstalleerd heb, terwijl dit juist wel zo is, en bij Windows 7 werkt het gewoon goed. Maar bij Vista geeft het een probleem.

Dit waren de vragen, alvast bedankt

Bijlagen

• Helpmij.nl.jpg
    Helpmij.nl.jpg
    76,4 KB · Weergaven: 78
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Hier antwoorden/suggesties op je vragen,
1. Heb je al gekeken naar de resolutie waaronder je de virtual PC hebt draaien. Is dit bij alle pictrogrammen zo of bij enkele. Als dit bij alle pictogrammen is kun je eens kijken naar de schermresolutie.
2. Hoe bedoel je met heeft RAM geheugen hier iets mee te maken. In de instellingen van de Virtual PC kun je kiezen hoeveel RAM geheugen de virtual PC maximum mag gebruiken. Dit kan inderdaad invloed hebben op de snelheid van je virtual machine. Je moet eerst kijken hoeveel RAM geheugen je in je PC hebt, dan kun je een deel ervan toewijzen aan de virtual PC.
3. Het geluidssysteem. Heb je al de Virtual Pc drivers geïnstalleerd op je virtual machine. Dit kan je helpen om alle drivers van je hardware te installeren. Als je dit al gedaan hebt kun je eens kijken op je virtual machine bij hardware. Dan het stuurprogramma van je geluidskaart installeren.

Succes!
Groet,
Niels

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan