Micrfoon gaat niet bizar

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeripr

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Hey
Ik heb een nieuweheadset en de eerste 2 dagen ging hij op teamspeak en skype maar daarna werkte hij niet meer. ik merkte wel dat hij soms wel de eerste 2 minute werkte als de pc nog maar juist op stond.
ik heb geprobeert bij hardware en geluid het op te lossen. ik wou hem is uitschakelen en dan weer terug in schakelen , maar het probleem is toen ik heb heb uitgeschakeld is hij verdwenen en ik weet niet hoe ik hem moet terug brengen?
ken iemand me helpen.

edit* ik heb hem teruggevonden door uitgeschakelde aparaten weer te geven maar hij werkt nog steeds niet hoe komt dit?

Laatst bewerkt:
Hallo Joeri.

En deze proberen. Eerst gewoon en dan opstarten veilige modus eventueel.
Rechtsklik op luidspreker in system tray - opnameapparaten - als de mic daar ontbreekt: rechtsklikken in het overzichtje en 'uitgeschakelde apparaten weergeven' aanvinken.

Hallo Joeri.

En deze proberen. Eerst gewoon en dan opstarten veilige modus eventueel.
Rechtsklik op luidspreker in system tray - opnameapparaten - als de mic daar ontbreekt: rechtsklikken in het overzichtje en 'uitgeschakelde apparaten weergeven' aanvinken.
Dat staat bij de edit* dit is me ondertussen al gelukt maar microfoon gaat gewoon niet.

Ik heb driver whiz gedouwloud om te zien of het stuurprogamma wel werkt en er staat veroudert maar om het uptedate moet ik betalen en dat wil ik niet zijn hier gaan andere methodes voor?

Dat is jammer. Ik zou terug gaan naar de winkel met dat ding. Garantie??

In skype, naar een ander invoer-apparaat dan je kennelijk wenst te gebruiken. Er zijn dan meerdere invoer-apparaten die als microfoon dienst kunnen doen. Wellicht de webcam die later is geïnstalleerd? Dat moet je binnen skipe netjes maken door expliciet in te stellen dat je de – juiste – microfoon nodig hebt voor je gesprekken. Heb je dat al geprobeerd.

In skype, naar een ander invoer-apparaat dan je kennelijk wenst te gebruiken. Er zijn dan meerdere invoer-apparaten die als microfoon dienst kunnen doen. Wellicht de webcam die later is geïnstalleerd? Dat moet je binnen skipe netjes maken door expliciet in te stellen dat je de – juiste – microfoon nodig hebt voor je gesprekken. Heb je dat al geprobeerd.
er is maar 1 invoer apparaat bescikbaar. wat ik wel raar vind het heeft de zelfde naam als men vorige microfoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan