micro in webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluysen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
ik heb een webcam gekocht van filips: een toUcam FUN en ik wil met die cam op msn. de andere mensen kunne mij zien maar op de verpakking staan ingebouwde micro. wat blijkt de mensen die mij kunnen zien horen mij niet. :( hoe zou dat komen?

En dat weet ik zo niet precies, gebruik geen Messenger (ik gebruik Trillian) dus kijk even bij opties ofzo. Heet geluidswizard als ik het goed heb.

Hallo

Ervan uitgaande dat alle drivers goed zijn geinstalleerd , en alle verdere softwarematige instellingen o.k. zijn , zie ik 1 mogelijke valkuil........

T.t.z. dat je de 3.5 mm stekker v/d microfoon niet hebt ingeplugd in "micro" in ......

"Line" in of andere werken niet , daar de enige aansluiting die dergelijke "elektret" micro's van hun voedingsspanning kan voorzien , die ingang is ......

Peter

Geplaatst door VDK_P
Hallo

Ervan uitgaande dat alle drivers goed zijn geinstalleerd , en alle verdere softwarematige instellingen o.k. zijn , zie ik 1 mogelijke valkuil........

T.t.z. dat je de 3.5 mm stekker v/d microfoon niet hebt ingeplugd in "micro" in ......

"Line" in of andere werken niet , daar de enige aansluiting die dergelijke "elektret" micro's van hun voedingsspanning kan voorzien , die ingang is ......

Peter

ik heb ook nog een gewone micro( een hoofdtelefoon met micro op) en als ik die inplug gaat het nog altijd niet.
voor ik mijn webcam had werkte mijn micro perfect maar nu werkt hij niet meer.

bedankt aan iedereen die hierop gereageert heeft, jullie hebben me zeker geholpen.
ondertussen heb ik het in orde gekregen met mijn gewone micro aan hoofdtelefoon. Dit had ik al veel langer kunnen doen :o :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan