micro/koptelefoon installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissKiWi

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2005
Hallo,
ik heb een micro/koptelefoon gekregen (gembird USB E-mail headsetwith microphone) en er zat daar een cd-rom bij om te installeren maar ik had telkens op next geduwt en dan toonde ie een foutmelding, kan mij iemand soms helpen?

Dit kwam erop tijdens de installatie:
1yq4.jpg

2xf5.jpg

3fn1.jpg

(hier weet ik niet wat ik moest aanduiden dus had ik gewoon op "next" geduwd.. mss ligt daar m'n fout?!)
4ok9.jpg

5hm9.jpg

En dan hier m'n foutmelding...

Laatst bewerkt:
Jammer dat de plaatjes niet te lezen zijn??

Dit gebeurd vaker gewoon >>>> toch doorgaan<< klikken!

Kan het moeilijk lezen de foutmelding,maar zo te zien is het de "waarschuwing"dat windows dit niet ondersteund!-----> Je kan gewoon deze foutmelding negeren hoor gaat goed;)

Owh sorry, ik dacht dat de plaatjes aanklikbaar waren, op de foutmelding staat er:

de software die u voor deze hardware installeert:
Gembird headset control device
voldoet niet aan de eisen vna de windows Logo-test, die op compatibiliteit met Windows WP controleert. (meer informatie over deze testprocedure)

Doorgaan met het installeren van deze software kan ertoe leiden dat dit systeem nu of in de toekomst instabiel wordt of niet meer juist werk. U wordt aangeraden deze installlatie nu te beëindigen. Neem contact met uw hardwareleverancier op en vraag naar software die voldoet aan de eisen van de Windows Logo-test
toch doorgaan installatie beëindigen

Om dat even toe te lichten: Microsoft wil eigenlijk alle stuurprogramma's " van derden" vooraf controleren.
Vaak veroorzaken dat soort stuurprogramma's conflicten in Windows XP.

Is een stuurprogramma nog niet gecontroleerd, of het is wel gecontroleerd maar dat is nog niet in Windows XP verwerkt, dan krijg je die waarschuwing.

In negen van de tien gevallen is er niets mis met het stuurprogramma, de goedkeuring moet alleen nog verwerkt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan