Micro SD Card lijkt totaal verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron11Peters11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2011
Hallo,

Ik heb een groot probleem met mijn SD Card van mijn telefoon. Ik was op vakantie aan het filmen toen er opeens een error kwam (tijdens het filmen dus). Ik gebruik een HTC Desire HD. Nu herkent mijn telefoon de SD kaart niet meer, echter ook een andere Smartphone herkent 'm niet, de PC (direct card input) herkent 'm niet en ook niet als ik een card reader gebruik. De PC herkent zelfs niet dat er een verwisselbare schijf is aangesloten.

Nu is het probleem dat bijna alle vakantiefoto's en filmpjes op de telefoon staan en ik dus helemaal geen idee meer heb hoe ik ze kan achterhalen. Ook heb ik al recovery programmaatjes gebruikt, ook ook die vinden niet eens de verwisselbare schijf.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn gegevens weer kan achterhalen?

Alvast bedankt..

Groetjes

Ron

Laatst bewerkt:
meteen naar een fotozaak sturen en hopen dat hun jou foto's nog kunnen terug krijgen!

Misschien kun je met een data recovery tooltje wat bereiken?

Als je de kaart helemaal niet ziet, is dat dan ook het geval in Schijfbeheer? Sommige types opslag zullen (kunnen) niet in de explorer getoond worden.

bedankt voor ieders reactie alvast!

@ Solaris

Als je de kaart helemaal niet ziet, is dat dan ook het geval in Schijfbeheer? Sommige types opslag zullen (kunnen) niet in de explorer getoond worden.

Op een computerforum waarschijnlijk een beetje een domme vraag :( maar waar kan ik schijfbeheer vinden? Is dat overigens niet overbodig als mijn telefoon zelfs niet eens een kaartje herkent? Fysiek is het kaartje aanwezig maar hij lijkt van de aardbodem verdwenen, niets herkent 'm meer.

Ik gaf het echter al weinig kans omdat mijn telefoon de kaart helemaal niet meer herkent en ook de PC geeft zelfs geen 'verwisselbare schijf' aan.

@ Dono

Heb je een voorbeeld van zo'n zaak die dat waarschijnlijk kunnen? Ik heb er echt helemaal geen kaas van gegeten. Ik koop zo'n ding, gebruik het en als iets niet werkt gooi ik het weg. Alleen krijg ik dan mijn foto's niet terug en daarom moet deze dus wél gemaakt worden :meeting:

Had 'm gezien, heb er ook al op gereageerd

thnx!

Andere mensen misschien nog doe-het-zelf ideeën??

bedankt voor ieders reactie alvast!

@ Solaris

... vraag :( maar waar kan ik schijfbeheer vinden?

Kijk eens bij de Startknop - zoekveld;
vul daar in Computerbeheer
open die optie en kijk onder Opslag. Daar vind je schijfbeheer.

Misschien kom je daar verder.

Kijk eens bij de Startknop - zoekveld;
vul daar in Computerbeheer
open die optie en kijk onder Opslag. Daar vind je schijfbeheer.

Misschien kom je daar verder.

Thnx, gevonden maar helaas ook daar wordt niets herkent.. Ben bang dat ik gewoon alle bestanden kwijt ben! Mocht er iemand nog een suggestie hebben, GRAAG!

helaas nog geen oplossing gevonden. Kaart wordt gewoon niet meer herkent. Ook ben ik al bij een foto-speciaal zaak geweest maar ook zij konden hem niet uitlezen.

Totaal defect lijkt me? Of zijn er nog kansen dat hij het doet? Als iemand nog een oplossing heeft, GRAAG.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan