Micro SD, compleet vastgeslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansjoerd

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2009
hallo mensen...,:)
Ik heb een kingston Micro SD kaart, met adapter zodat die in mn laptop kan. Als ik de micro sd kaart in de adapter doe, en die in de laptop doe, kies ik "man openen", als ik dan bijvoorbeeld naar mijn video's ga, dan slaat ie compleet vast. Ctrl, Alt + Del reageert hij ook niet. hij reageert alleen op de aan en uit knop.
wie kan mij helpen. want het is erg irritant want ik kan er geen bestanden op en af zetten...:(

Grtz...JS:cool:

Hoi,

Ja, ligt dat in de kern aan die microdisc of aan 'iets' in de betreffende pc.
Probeer het uit op een andere pc of laptop en meldt hier het resultaat.

op andere pc doet hij het wel, en een andere SD kaart in mijn laptop, doet ie het ook!
raar..:S

Bestanden even op een andere schijf zetten en kaartje formateren. Dan nogmaals proberen.

op andere pc doet hij het wel, en een andere SD kaart in mijn laptop, doet ie het ook!
raar..:S

Moet je nog even uitleggen: en een andere SD kaart in mijn laptop, doet ie het ook!
Loopt de laptop met een andere sdkaart ook vast, of gaat het daarmee juist goed????

bij andere sd kaarten, slaat de laptop niet vast.
en hoe moet ik mn sd kaart formateren?

Kaart in een andere pc (waar hij niet vastloopt) stoppen, rechtermuisknop doen op de sd kaart in de verkenner, en kiezen voor formateren. Kies voor volledig formateren, niet snel.
Kopieër eerst alle bestanden! Formateren verwijdert alles van je kaart!

Ik heb het kaartje ge formateerd, maar dit heeft niets geholpen. toen ik alle "oude" bestanden er weer op wilde zetten, kreeg ik hetzelfde probleem weer...sloeg weer compleet vast.

Ok, probeer het volgende:

Zorg dat de micro-sd er niet in zit.
Ga naar Apparaatbeheer via het configuratiescherm
Klik de sectie 'Stuurprogramma's voor geheugentechnologie' open
Klik met rechts op SD geheugencontroller en op 'Installatie ongedaan maken.
Klik met rechts op SD-MMC geheugencontrolller en ook deze ongedaan maken.
Sluit alles.
Start de laptop opnieuw.
Als het goed is, wordt de hardware opnieuw gedetecteerd en de stuurprogramma's geladen.

ik heb gedaan, wat je zei, en het werkt tot nu toe erg goed !!!
ik heb weer bestanden erop gezet, afgehaald enz...
bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan